Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tanken in Schotland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tanken in Schotland

Daar ik binnen 2 weken naar Scotland vertrek via Zeebrugge Hull naar Fort William heb ik eens gegoogled voor tankstations die op mijn route liggen want ik heb het eens meegemaakt in Ierland , ik had al gereden van Oostende naar Cherbourg en dacht bij mezelf , er zijn toch overal stations .... tja dat had je gedacht ik heb moeten rijden vanuit Rosslare tot aan het vliegveld voorbij Dublin en toen ik er eindelijk eentje vond kon ik nog 18 km rijden maar al wat ik vind op google zijn stations in der dorpjes misschien dat er iemand onder U wel een site heeft zou ik hem zeer dankbaar zijn

Comment

Of een aangepaste versie op basis van googlemaps: http://www.whatgas.com/petrol-prices/scotland.html (en dan naar beneden scrollen tot de kaart)
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Heb je geen gps?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Heb je geen gps?
          Ik mag die van een vriend meedoen een Mio , waarom staat dat erin misschien ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
            Of een aangepaste versie op basis van googlemaps: http://www.whatgas.com/petrol-prices/scotland.html (en dan naar beneden scrollen tot de kaart)
            Bedankt hoor dit is een heel goeie site die ik direct zal opslaan en heel overzichtelijk ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              Ik mag die van een vriend meedoen een Mio , waarom staat dat erin misschien ??
              Ja natuurlijk. Bij nuttige plaatsen op tankstation . Dan geeft hij alle tankboeren in de buurt aan en hun afstand en kun je ook u route naar deze tankboer plannen.

Comment

Working...
              X