Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk niet, dat hangt helemaal af van hoeveel rondjes je rijdt en je kan er van uitgaan dat degenen met een jaarkaart echt wel (veel) meer dan 100 ronden doen, dus die zijn altijd goedkoper uit...
Kan je op het einde van een ronde niet gewoon in de andere richting terug rijden ? Zo doe ik dat op de Grossglockner betaalweg ook.
Als je een kaartje koopt op de Grossglockner HohenAlpenStrasse koop je altijd een dagkaart (30 dagenkaart, seizoenskaart), dus daar mag je wel 50 maal overrijden voor dezelfde prijs... maar dat is geen circuit.
Deze zomer gaan wij 'toevallig' op reis naar de Eifelstreek, en aangezien de Nurburgring daar niet zover uit de buurt is, dacht ik van één van de vakantiedagen daar eens naartoe te gaan (voorlopig als toeschouwer). Nu zie ik op de site dat het blijkbaar zou gesloten zijn vanaf 1 juni of worden de openingstijden maar aangepast om de zoveel maanden?
met nieuwe eigenaars enzo nog niet geweten wanneer dat het gaat open zijn in juni, vandaar dat het op de site int rood staat, binnen paar maanden zal wel meer geweten zijn voor juni, kveronderstel dat het toch op de meeste juni zondagen zal open zijn?
Volgens mij is de bedoeling van die prijsstrategie vooral om minder mensen aan te raden in het weekend te komen (dan is het toch al enorm druk) en het beter te spreiden over een hele week. Dat gezegd zijnde werken veel buitenlanders door de week uiteraard en is de enige mogelijkheid vaak een weekend.
Volgens mij is de bedoeling van die prijsstrategie vooral om minder mensen aan te raden in het weekend te komen (dan is het toch al enorm druk) en het beter te spreiden over een hele week. Dat gezegd zijnde werken veel buitenlanders door de week uiteraard en is de enige mogelijkheid vaak een weekend.
Ik offer met plezier een paar dagen congé op voor een paar dagen ring. Helaas is het in de week nooit meer volledige dagen open, zoals het een paar jaar geleden we het geval was. Nu zijn het alleen maar avondsessies van 1 -1,5 uur
Ik offer met plezier een paar dagen congé op voor een paar dagen ring. Helaas is het in de week nooit meer volledige dagen open, zoals het een paar jaar geleden we het geval was. Nu zijn het alleen maar avondsessies van 1 -1,5 uur
idd, met plezier in de week, ben ik het ook mee eens
toch als je wil gaan om 'echt' wat te rijden, maarja dan moeten er ook wa dagen zijn hé, en idd niet zoals je zegt 1 of anderhalf uurke op een avond... Daar heb je niet veel aan
dus vreemd is het wel, voor hun toch ook een manco aan inkomsten dan...-> volk afraden om in weekend te komen door hogere prijzen en geen extra dagen over de week enzo, zou dan betekenen dat men gokt dat de grote 'menigte' zal blijven komen en niet afzwakt door de prijsstijging
Comment