Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehands E46 320ci kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2dehands E46 320ci kopen

hallo,

Ik heb een BMW E46 320 CI op het oog. (bj 2000)
    De wagen heeft 195d km op de teller.
    De bmw rijd perfect, geen ratelingen op 6000 toeren en blijft goed doortrekken.

van binnen is hij ook zeer netjes, beige leer ( geen scheuren in het leer)

de vraagprijs is 5300 euro.
    ik heb al heel wat gelezen over E46 320ci, maar toch zijn het degelijke auto`s waar je niet om de 5 minuten in de garage staat?

Oorspronkelijk geplaatst door steveput Bekijk Berichten
    hallo,

Ik heb een BMW E46 320 CI op het oog. (bj 2000)
    De wagen heeft 195d km op de teller.
    De bmw rijd perfect, geen ratelingen op 6000 toeren en blijft goed doortrekken.

van binnen is hij ook zeer netjes, beige leer ( geen scheuren in het leer)

de vraagprijs is 5300 euro.
    ik heb al heel wat gelezen over E46 320ci, maar toch zijn het degelijke auto`s waar je niet om de 5 minuten in de garage staat?
    Particulier is de prijs wel wat hoog naar mijn mening.
    Handelaar is ook maar nipt gezien bwj/km stand .
    Op voorhand kan niemand zeggen dat je elke 5 min in de garage zal staan,veel hangt af hoe de wagen voor jou (vorige eigenaar),
    behandeld is natuurlijk en hoe jij er zelf mee zal omspringen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
      Particulier is de prijs wel wat hoog naar mijn mening.
      Handelaar is ook maar nipt gezien bwj/km stand .
      Op voorhand kan niemand zeggen dat je elke 5 min in de garage zal staan,veel hangt af hoe de wagen voor jou (vorige eigenaar),
      behandeld is natuurlijk en hoe jij er zelf mee zal omspringen.
      int algemeen zijn e46 320ci toch redelijk betrouwbaar ?

Wat is het hoogste wat ik voor zo een auto zou mogen betalen?

Comment

int algemeen zijn e46 320ci toch redelijk betrouwbaar ?

Wat is het hoogste wat ik voor zo een auto zou mogen betalen?
        Rond de 4500, 5000 als hij mooi en laag gekilometreerd is.
        In dit geval 4500 als hij mooi is qua carrosserie, want hoewel die kmstand niks is voor de wagen, blijft het algemeen gezien vrij hoog.
        Het enige wat ik momenteel kan bedenken is dat die blokken wel olie verbruiken. Nu geen massa's, maar ze staan erom bekend
        Voor de rest zalige wagens, ook de 320 die mss niet overpowered is, maar wel zalig cruisen toelaat en die toch best vlot is.
        Ik heb zo een cabbie gehad en heb nooit iets tekortgekomen bij deze

Comment

Ik zou wel naar het aantal vorige eigenaars kijken, het geeft een idee van de degelijkheid van de wagen
          onderhoudsboekje is ook van belang, en als de verkoper zijn fakturen heeft (durven) bijgehouden is het een goed teken...

Comment

Wat lig je trouwens 6.000Rpm met die auto te doen ? En dan nog doortrekken ?

Walks away...

Cheers

B.

Comment

Ga voor een 325ci minstens zo een 320 is een luie 6 cilinder die je op minstens 3000rpm moet houden voor wat kracht.

Comment

Mijn broer verkoopt binnekort zijn bmw 320ci coupé e46 uit 1999 met +-172.000km op de teller. Nen zwarte op nieuwe schroefset. pm voor info en foto's
                1986 Audi 90 2.2
                1990 Audi 90 2.3 USA
                1990 Audi coupé 2.3
                1991 Audi 90 2.0
                2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

bmw heeft onderhoudsboekje tot 156d km vanaf dan is hij gewoon bij een lokale garage geweest.
                  Hij heeft nu 3 eigenaren gehad, eerst was de auto van een rijk gezin ( zij hebben altijd onderhoud laten doen bij bmw) tot de nieuwe eigenaar dus :p

dus ik zou maximaal zo een 4500-4700 mogen geven?

Comment

Lijkt mij dus een tamelijk gunstige situatie te zijn, 3/4 van zijn leven vertroeteld...
                    dan wat mistig, maar dat is het risico met alle okkasiewagens
                    kijk niet op een paar honderden euros als de wagen in orde is, de minste reparatie op een goedkopere kan je meer kosten
                    en vraag in ruil voor de hoge prijs een langere garantie, als de garagist ja knikt is hij zeker over zijn stuk, en jij ook dan

Comment

De auto is van een particulier. & met dootrekken bedoel ik dzt hij goed blikft trekken tot 6000rmp

Comment

zou dan eerder opteren voor de 323ci minimaal, maar ik had in 99 wel ene waarmee ik regelmatig mee in de garage stond spijtig genoeg. Dacht trouwens toch niet dat de 320 een 6 in lijn was, dat was toch enkel vanaf de 323. Was de 320 niet gewoon een 4-cilinder?

Comment

De auto is van een particulier. & met dootrekken bedoel ik dzt hij goed blikft trekken tot 6000rmp
                          van een particulier krijg je geen waarborg, dus geen enkele reden om duur te betalen
                          reden voor de verkoop ?

Comment

320 is een 6 in lijn motor, reden waarom ik niet naar een 323 of 325 wil gaan is om reden dat de taksk fors meer bedraagd.

Er word nog dagelijks met de auto gereden, ik ken de verkoper van de auto wel redelijk en hij staat niet tekoop op 2dehands sites.
                            reden dat hij hem weg wil doen is omdat hij een golf 5 of bmw 1 reeks wilt.

Comment

hij is ni goekoop en een 20 rijdt echt bagger

maar hij heeft een zesser, dat blijft speciaal, ben er geen liefhebber van maar begrijp de commotie

Comment

Ik had vroeger ook een 320CI , nooit problemen me gehad! Dat 6cl geluid blijf ik missen Best face-lift kopen...

Comment

waarom best face-lift? en zet een kelk dan heb je een mooi geluid

Comment

320 is een 6 in lijn motor, reden waarom ik niet naar een 323 of 325 wil gaan is om reden dat de taksk fors meer bedraagd.

Er word nog dagelijks met de auto gereden, ik ken de verkoper van de auto wel redelijk en hij staat niet tekoop op 2dehands sites.
                                    reden dat hij hem weg wil doen is omdat hij een golf 5 of bmw 1 reeks wilt.
                                    zoveel meer is dat nu toch ook niet. Je krijgt ook veel meer in de plaats.

Comment

De nieuwe 320's zijn terug 4 cilinders + zijn 2200cc's en betaal je dus veel taksen voor, daar waar de oude 1995cc's zijn.

Zelf rijd ik met een E36 (model voor de E46) 320 6cillinder, heb er geen klagen over.
                                      323 zou ik persoonlijk nooit kopen omdat je in principe de taksen voor een 325 aan het betalen bent.
                                      325 vind ik persoonlijk veel te veel taksen.

Comment

Working...
                                      X