Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Salonkorting leasewagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Salonkorting leasewagen

Ik krijg in februari een leasewagen van de firma (budget 480€/maand)
    Nu vroeg ik me af of het voor een bedrijf (en dus ook de werknemer ik zijnde :p) niet interessant is op het autosalon eens te gaan horen (of tijdens het autosalon) bij de merken?

Vermits de particulier toch een percentje krijgt?

Het is een vraag die ik me al lang stel.

P.S: Iemand trouwens een idee wat je kan krijgen voor 480€ (wagenpark zo'n 20-30 wagens gok ik)

Hopelijk is dat exclusief btw... www.directlease.be is handig om zelf wat te verkennen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk Berichten
      Hopelijk is dat exclusief btw... www.directlease.be is handig om zelf wat te verkennen!
      Die zijn vrij duur qua prijzen, hoor. Maar het is een van de weinigen die 'n webbased calculator aanbiedt.

Comment

op myleasecar.be kan je ook een berekening maken
        4 rings driver

Comment

op www.vroom.be is er ook een lease simulator.

ik zelf krijg ook mid-januari een nieuwe en mijn budget is 470. ik heb al uitgerekend dat een Touran, V50 en Mercedes B misschien nét mogelijk gaan zijn.

hangt er allemaal vanaf, want fleet is anders dan particulier, dus ben benieuwd
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten

ik zelf krijg ook mid-januari een nieuwe en mijn budget is 470. ik heb al uitgerekend dat een Touran, V50 en Mercedes B misschien nét mogelijk gaan zijn.

hangt er allemaal vanaf, want fleet is anders dan particulier, dus ben benieuwd
            470 voor 'n V50?

Wij zitten hier met 'n wagenpark van meer dan 600 wagens en die zal bij ons toch wel 'n heel stukje duurder zijn qua leasing vrees 'k. Hell, zelfs de mijne is standaard al duurder.

Comment

DENK ik he.

kheb nu een configuratie doorgestuurd, ik zal zien op hoeveel die komt en dan kan ik gerichter gaa nzoeken he
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                Die gebruikt de engine van directlease

De pagina's van de lease engine komen van vroom.directlease.be
                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Die zijn vrij duur qua prijzen, hoor.
                  bwa 'k vin ze toch beste goedkoop ze vgl met kbcautolease enzo

Comment

Mijn technische directeur sprak van een megane met airco en alu velgen. (dus volvo V50 gaat niet lukken of hij is heel basic)

Ik zou graag de nieuwe astra 1.7cdti hebben maar die zal voor mij net te laat zijn dnke ik. die 480€ is genoeg voor zulk een astra in oude config met CC, airco, velgjes 16" en de 1.7. Ik hoop dat dat bij de nieuwe ook zo is. want de 1.5dci van renault gaat te licht zijn denk ik (rijd nu meet een clio 3 1.5dci 85pk maar denk dat megane break wel wat zwaarder is. (ze willen trouwens dat ik een break neem maar die zijn niet duurder dan de sedans, of 3 deurs meestal)

Een optie die ik zeker wil is cruise control (ik rijd elke dag aalst leuven voort werk en heb slecht knieen dus benen strekken is een must!) Hier wil ik zelfs velgen voor opgeven

Comment

oh ja,

Aantal kilometers per jaar : 50000km
                      leasetermijn : Meetstal 3j

Dan heb je (op directlease) een astra break met:
                      Cruise control
                      16" velg
                      Auto climaatregeling
                      Radio en bediening aan stuur
                      Comfort pak met quick heat (ben een koukleum :-p)

Dit is voor mij al luxe genoeg hoor, hebben hier thuis een 16j oude nissan micra en een 9j oude mitsubishi met 260000km. Veel ben ik niet gewoon dus.
                      Last edited by ; 09/12/2006, 12:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebastian Bekijk Berichten
                        oh ja,

Aantal kilometers per jaar : 50000km
                        leasetermijn : Meetstal 3j

Dan heb je (op directlease) een astra break met:
                        Cruise control
                        16" velg
                        Auto climaatregeling
                        Radio en bediening aan stuur
                        Comfort pak met quick heat (ben een koukleum :-p)

Dit is voor mij al luxe genoeg hoor, hebben hier thuis een 16j oude nissan micra en een 9j oude mitsubishi met 260000km. Veel ben ik niet gewoon dus.
                        Kies de silver pack eens? Dan hebt ge cruise control, sight & light pack 1 en airco gratis. Welke uitvoering hebt ge gekozen? Want afhankelijk daarvan zit 't comfort pack er misschien ook al bij.

Comment

Working...
                        X