Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen Audi A4 cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen Audi A4 cabrio

Graag jullie mening/advies over volgend probleem:

Sinds 2 jaar eigenaar van een Audi A4 Cabrio (bj 2004), Automatische transmissie.
    Ik ben een vrouw dus wat ik allemaal schrijf zijn mssch niet helemaal de juiste begrippen, maar probeer mn best te doen.
    Ik rijd er echter mee van garage naar garage...
    Ik had hem nog maar net: maakte een bonkend geluid, ook bij lage snelheden. Vliegwiel vervangen geweest.
    Daarna telkens veel lawaai bij het rijden tussen de 100-110 km/u. Bij hogere snelheden hoorde je dit niet.
    Cardan vervangen geweest.
    Toch had ik steeds het gevoel dat de motor niet 'mooi' draaide.
    Daarna: servopomp vervangen. Kon plots bijna niet meer aan mn stuur draaien. (Dit klasseerde ik nog als 'normale slijtage').
    Begin november: auto verloor heel veel olie.
    Slecht functionerende carterventilatie.
    Begin december: auto start niet. Demarreert wel, maar wil niet starten. Werk aan leiding, mazoutfilter vervangen geweest.
    Nu een maand later: zelfde probleem: auto start niet, maar demarreert wel.
    Wat denken jullie en wat zouden jullie doen in mijn plaats?
    Hem zo snel mogelijk proberen te verkopen/over te laten??
    Dan moet ik wel uitkijken naar een nieuwe/andere dus kostenplaatje loopt ook hoog op.
    Al jullie raad is welkom!

Hallo Troika, Welkom op dit autoforum,,

Wat je neerpent is al wel erg goed omschreven en voor een Duitse wagen op zulke korte tijd toch wel bizar.

Echter is het misschien wat duidelijker dat je eerste de wagen wat beter beschrijft zoals het juiste type motorisatie/pk, bouwjaar, aantal km, en hoe heb je de wagen gekocht? van particulier? garage? met waarborg enz.....

Misschien ook de prijs vernoemen dat je voor de wagen betaalde, en hoeveel vorige eigenaars deze heeft gekent, verkocht met Carpas of niet? Ook waar de wagen destijd nieuw is verkocht en op onderhoud is geweest dat kan je terugvinden in je serviceboekje en deze garage ook eens contacteren kost je niks.
    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Herstellen en verkopen. Blijkbaar een problem car.

Comment

Troika,

Het maakt niet zoveel uit dat U een vrouw of man bent. Ga es met die auto naar een garage die je "vertrouwd".
        Of vraag iemand uit je vrienden/familiekring die dit voor je kan doen.
        Van wat ik hier lees zou ik de auto per direct laten staan en een andere kopen.

Cheers

B

Comment

Working...
        X