Graag jullie mening/advies over volgend probleem:
Sinds 2 jaar eigenaar van een Audi A4 Cabrio (bj 2004), Automatische transmissie.
Ik ben een vrouw dus wat ik allemaal schrijf zijn mssch niet helemaal de juiste begrippen, maar probeer mn best te doen.
Ik rijd er echter mee van garage naar garage...
Ik had hem nog maar net: maakte een bonkend geluid, ook bij lage snelheden. Vliegwiel vervangen geweest.
Daarna telkens veel lawaai bij het rijden tussen de 100-110 km/u. Bij hogere snelheden hoorde je dit niet.
Cardan vervangen geweest.
Toch had ik steeds het gevoel dat de motor niet 'mooi' draaide.
Daarna: servopomp vervangen. Kon plots bijna niet meer aan mn stuur draaien. (Dit klasseerde ik nog als 'normale slijtage').
Begin november: auto verloor heel veel olie.
Slecht functionerende carterventilatie.
Begin december: auto start niet. Demarreert wel, maar wil niet starten. Werk aan leiding, mazoutfilter vervangen geweest.
Nu een maand later: zelfde probleem: auto start niet, maar demarreert wel.
Wat denken jullie en wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Hem zo snel mogelijk proberen te verkopen/over te laten??
Dan moet ik wel uitkijken naar een nieuwe/andere dus kostenplaatje loopt ook hoog op.
Al jullie raad is welkom!
Sinds 2 jaar eigenaar van een Audi A4 Cabrio (bj 2004), Automatische transmissie.
Ik ben een vrouw dus wat ik allemaal schrijf zijn mssch niet helemaal de juiste begrippen, maar probeer mn best te doen.
Ik rijd er echter mee van garage naar garage...
Ik had hem nog maar net: maakte een bonkend geluid, ook bij lage snelheden. Vliegwiel vervangen geweest.
Daarna telkens veel lawaai bij het rijden tussen de 100-110 km/u. Bij hogere snelheden hoorde je dit niet.
Cardan vervangen geweest.
Toch had ik steeds het gevoel dat de motor niet 'mooi' draaide.
Daarna: servopomp vervangen. Kon plots bijna niet meer aan mn stuur draaien. (Dit klasseerde ik nog als 'normale slijtage').
Begin november: auto verloor heel veel olie.
Slecht functionerende carterventilatie.
Begin december: auto start niet. Demarreert wel, maar wil niet starten. Werk aan leiding, mazoutfilter vervangen geweest.
Nu een maand later: zelfde probleem: auto start niet, maar demarreert wel.
Wat denken jullie en wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Hem zo snel mogelijk proberen te verkopen/over te laten??
Dan moet ik wel uitkijken naar een nieuwe/andere dus kostenplaatje loopt ook hoog op.
Al jullie raad is welkom!
Comment