Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1serie navigatieprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 1serie navigatieprobleem

Beste,

Sinds kort gaat het scherm van mijn gps niet meer aan, het blijft zwart. Maar het klapt wel nog open en toe. Heeft er iemand mss ervaringen mee?

Het is een BMW 120d, bouwjaar 2005 (E87)

Wat type GPS is het? Moet je toch ergens documentatie van hebben?
    Last edited by ; 27/12/2012, 16:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeRuyter Bekijk Berichten
      Beste,

Sinds kort gaat het scherm van mijn gps niet meer aan, het blijft zwart. Maar het klapt wel nog open en toe. Heeft er iemand mss ervaringen mee?

Het is een BMW 120d, bouwjaar 2005 (E87)
      Dat zijn kosten...

Comment

Dit zijn dingen die niet kapot mogen of kunnen gaan. Bmw zal dit , als zogenaamd premiummerk , waarschijnlijk wel gratis vervangen.

Comment

Hm, iemand jaloers op BMW-bezitters ?
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
            Dit zijn dingen die niet kapot mogen of kunnen gaan. Bmw zal dit , als zogenaamd premiummerk , waarschijnlijk wel gratis vervangen.
            Je kan me moeilijk een bmw-hater noemen maar gratis een gps vervangen in een 1-reeks van 7 jaar oud ? Echt niet !

Comment

Gratis laten vervangen is inderdaad geen optie omdat ik deze auto al 2 jaar heb en gwn van een particulier heb gekocht.

Niemand ervaring mee of verstand van? Hoeveel het zou kosten om het te maken?

Comment

Ik zal het eventjes nakijken, ik denk gwn Navigation Business

Comment

Ben ik nog niet zo zeker van. Als premiummerk kan BMW deze slechte reclame missen als kiespijn. Ze zullen dus zeker wel een commerciele geste doen.

Comment

Ik denk dat een nieuwe gps richting 2,5K zal gaan... Misschien is het echter een kleinigheidje.

Comment

Dan hoop ik echt dat het een kleinigheidje is want 2500 is een beetje aan de dure kant voor een stom schermpje. Ik dacht mss aan een zekering dat los zit ofzo,

Comment

Is het beeld echt helemaal weg, of enkel de backlight kapot?
                        Te controleren door met een felle lamp op het scherm te schijnen, dan zie je mogelijk nog wat er normaal op het scherm zou moeten staan...
                        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                        BMW E90 320d:

Comment

Als je scherm stuk is, zou ik eens uitkijken naar een tweedehandsscherm. Dan ga je wel wat besparen tegenover gewoon bij de dealer kopen.

bijvoorbeeld: http://www.dparts.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeRuyter Bekijk Berichten
                            Dan hoop ik echt dat het een kleinigheidje is want 2500 is een beetje aan de dure kant voor een stom schermpje. Ik dacht mss aan een zekering dat los zit ofzo,
                            Dan moet je eens op zoek gaan naar de zekering he . Normaal gezien staat wel in je handleiding vermeld waar de zekeringen zitten.

Comment

Misschien een slecht contact. flex kabel stuk ?

Comment

Working...
                              X