Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeren in Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Parkeren in Antwerpen

Zit even met een vraagje. Op woensdag 28/11 moet ik rond 19u in Antwerpen zijn op de Kleine Markt. Nu vraag ik me af waar ik best/veiligst mijn wagen kan parkeren, want ik ken in Antwerpen mijn weg niet echt, kom er zeer zelden.
    Ik wil gerust een stuk te voet gaan, dat maakt me niks uit. Zolang ik maar parkeerplek in de buurt kan vinden

Zoek u in ieder geval een betaalde parking ( lees: ondergrondse parking) sta je vaak net veiliger althans doe ik als ik mij. Wagen even kwijt wil voor een langere tijd dan 15 minuten. Welke parkings precies kan je altijd vinden viagoogle of je gps zelf (vaak pdi genaamd ).

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

Makkelijkste en dichtbij zal parking Oudaan zijn, aan de politietoren.

Comment

Hangt ervan af van waar je komt , maar als ik u was dan nam ik gewoon de tram in Deurne : +- 15 minuten en ge zijt in 't midden van 't stad .

Eksterlaar = Deurne-zuid tram 8 en 11 en iets verderop rijd er nog een tram : 24 (24 = Herentalsebaan maar moeilijker parkeren , hoewel ge toch redelijk een plaatske vind op die baan )

Wim Saerensplein = Deurne-noord , maar ik weet ni of ge van daar ook in het centrum van A'pen geraakt
        (ik neem die enkel om naar het sportpaleis te gaan = inbegrepen in een ticket )

Comment

Een vraagje, de parking nationale bank, aan de britselei, is daar overdag meestal plaats, of is die snel volzet?

Ik moet me daar aan het gerecht aanmelden om jury te zijn, en als ik daar dan nog eens het geluk heb van uitgeloot te worden moet ik er elke dag zijn voor een week.
          In de brief raden ze af met de auto te komen en het ov te nemen, maar dat stopt ook niet voor mijn deur en kost ook geld, 7e parking per dag is dan goedkoper en vooral minder te voet gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
            Een vraagje, de parking nationale bank, aan de britselei, is daar overdag meestal plaats, of is die snel volzet?

Ik moet me daar aan het gerecht aanmelden om jury te zijn, en als ik daar dan nog eens het geluk heb van uitgeloot te worden moet ik er elke dag zijn voor een week.
            In de brief raden ze af met de auto te komen en het ov te nemen, maar dat stopt ook niet voor mijn deur en kost ook geld, 7e parking per dag is dan goedkoper en vooral minder te voet gaan.
            Ik heb iedere keer als ik daar kom plaats gehad, maar ik heb wel de indruk dat ze drukker aan het worden is.

Comment

Ik vind die ook drukker en drukker worden.
              BMW X5 45e

Comment

Thanx,
                Zal dan de gok maar wagen. Als ik met OV moet gaan ben ik uuuuuuuuren onderweg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                  Thanx,
                  Zal dan de gok maar wagen. Als ik met OV moet gaan ben ik uuuuuuuuren onderweg.
                  Toch niet als ge aan de rand van A'pen parkeerplaats zoekt ? Hooguit een kwartiertje extra tijd kwijt en amper 1 € voor een ticket (x2 = 2€ ) ipv 7€ voor een dagticket oid .

Comment

Working...
                  X