Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lederen zetel terug schoon krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe lederen zetel terug schoon krijgen?

M'n vader heeft vorige week met z'n natte lederen jas op onze lederen autostoel gezeten. Nu is het leer van z'n jas afgegaan op onze zetel.

Zo ziet de zetel er momenteel uit:

Ik heb al met Gloss-It satin leather cleaner geprobeerd om het eraf te krijgen maar dit lukte niet.

Iemand enig idee hoe we deze zetel terug 'beige' kunnen krijgen?
    Alvast bedankt

Kan geen raad geven hierover maar vind het wel zonde van de zetel. Hopelijk krijg je het goed. Had er niet aan gedacht maar heb je al zadelzeep geprobeerd ?? Goed inwrijven en wat laten inweken en dan opboenen ??

Comment

Opboenen is zeker uit den boze , autozetels moeten liefst zo MAT mogelijk blijven .

Maar die zeep kan idd een oplossing bieden , wel altijd eerst ff testen op een niet zichtbaar stukje .

Stuur ook eens een mail naar wax-it of andere auto-speciaakzaken , die kunnen je zeker aan de juiste produkten helpen en misschien kan je zelfs tot daar komen met de auto in kwestie .

Comment

Met opboenen bedoel ik wel de overtollige zeepresten verwijderen hij moet er niet kunnen op schaatsen.

Comment

hoe kan dat nu? zou toch niet mogen? is dat bij alle merken zo? welke wagen is dit?

Comment

Straf! Audi A4/A5?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Straf! Audi A4/A5?
              Bijna juist.
              Audi Q5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                hoe kan dat nu? zou toch niet mogen? is dat bij alle merken zo? welke wagen is dit?
                Ik stel me eerder vragen bij het leder van de jas.

Btw, ik zou wachten op raad van Wax-It maar je kan eventueel ook eens proberen met wasbenzine (niet te overvloedig)? Heb dit destijds gezien bij de firma waar ik mijn zetels heb laten overtrekken. Het ging hier wel om een klein vlekje dus best ff op een klein plekje proberen. Nadien het leder sowieso terug beschermen.
                Last edited by ; 06/11/2012, 19:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Ik stel me eerder vragen bij het leder van de jas.

Btw, ik zou wachten op raad van Wax-It maar je kan eventueel ook eens proberen met wasbenzine (niet te overvloedig)? Heb dit destijds gezien bij de firma waar ik mijn zetels heb laten overtrekken. Het ging hier wel om een klein vlekje dus best ff op een klein plekje proberen. Nadien het leder sowieso terug beschermen.
                  Dit zou ik net niet aanraden. Ik werk dagelijks met wasbenzine en das een ontvetter ,denk dat het leder droog gaat worden.
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Het zal inderdaad aan de kwaliteit van het leer van de jas liggen. Mijn moeder heeft er nog met andere lederen jassen ingezeten en deze gaan niet af op de zetel.
                    Ondertussen ben ik in gesprek met Wax-It om eens langs te gaan. Hopelijk kunnen zij het oplossen.

Comment

Working...
                    X