Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Standaard stuurslot in je wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Standaard stuurslot in je wagen

Was me net de bedenking aan het maken dat ik in mijn wagen het stuurslot nooit "activeer" na het uitnemen van de sleutel en voor het sluiten van de wagen.

Ik stel me nu luidop de vraag aan jullie, maken jullie gebruik van het standaard stuurslot in je wagen?

Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit weinig efficiënt is tegen diefstal van de wagen als je soms ziet in video's hoe snel de dieven in de wagen kunnen inbreken en er mee weg rijden, zelfs bij de moderne (vaak gewilde) wagens.

ik doe het ook nooit...

Comment

idem hier

Comment

Meer niet dan wel.

Comment

Altijd

Comment

per ongeluk

Comment

altijd

extra barrière om te nemen
              www.peugeotforum.be

Comment

Altijd, is een gewoonte bij mij.
                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                '08 S60 2.4D
                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Vaak, maar soms gaat deze direct in het slot. Een tijdje geleden aan het stuur willen draaien met de sleutel eraf & wou nietd meer doen. Normaal kan je toch nog een beetje draaien met je stuur?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

altijd
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

mijne V50 heeft dat ook.
                      vast is vast!

Comment

Enkel als hij perongeluk er in valt,anders gebeurd dit zelden of nooit.

Comment

Doe ik eigenlijk ook nooit, maar de sleutel moet toch in het contact zitten anders gaat dat stuurslot toch vanzelf aan als je wat draait?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                            Doe ik eigenlijk ook nooit, maar de sleutel moet toch in het contact zitten anders gaat dat stuurslot toch vanzelf aan als je wat draait?
                            inderdaad.

Comment

camaro krijg je de sleutel niet terug voor die vast is EN je auto in park staat.
                              ik moet wel geen speciale handelingen doen om het stuurslot te doen opspringen.
                              is eigenlijk gewoonweg in je stuurhuis, een 6 of 8 tandig tandwiel waar er een pin word tussengeduwd zodat je stuur niet meer kan bewegen.

Comment

En het is genoeg van daar ne goeie "snok" aan te geven om die pal te doen afbreken en het stuurslot is buitenspel gezet.

Comment

+1will zo is het bij scooterkes en consoorten exact hetzelde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    per ongeluk
                                    hier ook

Comment

ik heb dat destijds bij mijn camino ook moeten doen, heb toch men been nodig gehad om die te breken. lukte niet met de hand.
                                      bij een auto is het nog iets sterker uitgevoerd, is al een serieuze pin (blokje) die bij een capri inspringt. die trek je niet zomaar over.

als het niet in stuurslot staat, is het nog te voorkomen dat het kan inspringen. eens erin, is het een stuk moeilijker.

ik zet de mijne altijd in het stuurslot, en de startonderbreker aan. tegen dat ze dat uitgevogeld hebben, zijn ze al een tijdje bezig geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                        ik heb dat destijds bij mijn camino ook moeten doen, heb toch men been nodig gehad om die te breken. lukte niet met de hand.
                                        bij een auto is het nog iets sterker uitgevoerd, is al een serieuze pin (blokje) die bij een capri inspringt. die trek je niet zomaar over.

als het niet in stuurslot staat, is het nog te voorkomen dat het kan inspringen. eens erin, is het een stuk moeilijker.

ik zet de mijne altijd in het stuurslot, en de startonderbreker aan. tegen dat ze dat uitgevogeld hebben, zijn ze al een tijdje bezig geweest
                                        Hoe doeje die startonderbreker?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X