Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar te koop? "Geplastificeerd" nummerplaten voor vooraan op de wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar te koop? "Geplastificeerd" nummerplaten voor vooraan op de wagen

Geachte forumleden,

Overal zie ik nieuwe wagens opduiken die zo'n geplastificeerde nummerplaat hebben. Het ziet er wel strak uit en nu vroeg ik mij af of dit bij de dealer zelf wordt gemaakt ofzo. Ik vind namelijk nergens een plaats, zelfs niet op internet, waar je deze kan laten maken...

Alvast bedankt,

Jefkere

Wij laten ze maken in veurne bij Vandroemme auto parts.
    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

Bedankt voor de snelle reactie
      Leuk adresje, alleen wat ver van de deur vrees ik... ik weet nu wel al tenminste dat ze ergens te koop zijn

Comment

wat bedoel je precies met die geplastificeerde nummerplaten??? ik wil graag mooie platen vooraan en niet van die plakletters of die plastiek letters die ze op een metaal plaat vastsmelten, en al zeker niet die doordrukplaten waar ze het rode door een witte voorplaat drukken (die randen lossen altijd).
        nu heb ik een zaak gevonden die ze maakt zoals ze origineel ook achteraan zijn. een witte plaat die in relief wordt gedrukt (NOG steeds wit) en dan met een soort van dyno label rol het rood erop zetten

Comment

Ik heb dat bij een Total tankstation (in Kortrijk) voor 10 euro laten maken, veel geld? Bwa, tziet er wel strak uit en goede kwaliteit.

Comment

@ fcapri: Wel, ik ben het ook zat van die doordrukletters. Ik heb een Astra H GTC met een spitse bumper waardoor de plaat altijd een beetje druk krijgt. Mijn letters die doorgedrukt zijn komen er ook steeds uit... Dit is al de 3e plaat op iets meer dan een jaar.
            Ik heb zonet een kwartier gezocht naar een foto, maar zonder resultaat. Je kent ze sowieso uit het straatbeeld. Zowat elke nieuwe Audi, etc. heeft ze, een gladde nummerplaat vervaardigd uit plastiek denk ik. Geen reliëf van letters etc.. Daarom dat ik ook denk dat iemand dat niet in 123 kan maken...

@ Clio16v: Heb jij zo'n plaat laten maken zoals ik bedoel? Of zoals fcapri bedoelt op het einde van zijn post?

Bedankt voor de reacties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              wat bedoel je precies met die geplastificeerde nummerplaten??? ik wil graag mooie platen vooraan en niet van die plakletters of die plastiek letters die ze op een metaal plaat vastsmelten, en al zeker niet die doordrukplaten waar ze het rode door een witte voorplaat drukken (die randen lossen altijd).
              nu heb ik een zaak gevonden die ze maakt zoals ze origineel ook achteraan zijn. een witte plaat die in relief wordt gedrukt (NOG steeds wit) en dan met een soort van dyno label rol het rood erop zetten
              Ik snap niet dat die doordrukplaten nog mogen als je ziet hoe slecht die nummerplaten soms te lezen zijn... Ik heb de zogenaamde 'luxe' platen, dus plastic letters op een metalen plaat. Dat vind ik er nog het mooist uitzien.
              Een sticker zou nog beter zijn, maar dat mag helaas niet in NL
              Last edited by SToRM81; 16/08/2012, 09:50.
              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Daar heb je gelijk in een op je S2000 zou een stickerplaat echt mooi staan.
                Heb een verre vriend met dezelfde auto en die heeft een sticker staat hem mooi, doet geen afbreuk aan de neus.

Comment

Is van 3M dacht ik als het die zijn die ik in gedachte heb.
                  Hadden ze bij de dealer, maar ze zijn nog wel te vinden.

Comment

Ik bedoel de plaat zoals jij die zoekt
                    Je voelt niets van reliëf en is als het ware helemaal in plastic gewoon.

Degelijke kwaliteit en ben er zeker tevreden van.

Comment

Waar ergens in Kortrijk Clio16V?
                      Ik zag gisteren bij de voorplaat van de Viano dat die op verschillende plaatsen begint op te blazen....
                      Last edited by 't Cliptje; 16/08/2012, 17:23.
                      2008 Mercedes Viano
                      2012 Citroen DS3

Comment

'k denk dat ik ook weet welke plaat je wil zeggen. Ik heb de mijne laten maken bij APC in Kontich (http://apc-autoonderdelen.be/nl)

Comment

Banverco te Oostende

Comment

Supra bazar in Hulste, van merk 3M.
                            We hebben ze hier thuis op 3 auto's en nog niets aan of geen luchtbelletjes onder.

Comment

Bedankt voor de snelle en interessante reacties.
                              Er is een APC in Willebroek ook, mijn vriendin woont daar niet zo ver van, dus daar zal ik wel eens kunnen binnenspringen
                              PS: Mocht er nog iemand een adresje weten dichter bij Brussel is dat ook steeds welkom!
                              Last edited by ; 16/08/2012, 18:39.

Comment

Jefkere, also je tussen de plaat en uw bumper langs weerskanten een rubber bus steekt waardoor de vijzen lopen dan kun je toch perfect de spanning van die plaat halen en hangt ze mooi recht, de letters/cijfers zullen er dan niet meer "uitgewrongen" worden denk ik.

Comment

Dat zou inderdaad ook een oplossing kunnen zijn, ja...
                                  Al zou ik het graag nu eens proberen met zo'n geplastificieerde plaat, vind ze namelijk ook een heel stuk mooier staan...
                                  Maar dat zou inderdaad wel een oplossing kunnen zijn voor mijn probleem, had het zo eigenlijk nog niet bekeken...

Jefkere

Comment

Of als je 't heel gemakkelijk wilt maken: Europese nummerplaat (plexi)

Comment

Kijk is aan, ik bezoek nochtans regelmatig de website... door iemand die je leren poetsen hebt... Bram...
                                      Bedankt voor de tip.
                                      Ben nu heel het weekend weg en als het goed is plaats ik maandag een bestelling.

Jefkere

Comment

De bestelling is gisteren geplaatst bij Wax-it!
                                        Nu wachten op het pakketje!

Jefkere

Comment

Working...
                                        X