Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rode diesel problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vrees er ook voor dat je zoiets zou kunnen winnen, tenzij je kan aantonen dat de metingen foutief zijn of zo.

Comment

nogmaals dank voor de info . Ik heb absoluut geen fraude verleden (daarom zijn de boeken ook dicht ,niet meer haalbaar ,door het afgezopen worden door de staat).Maar intussen ben ik er wel achter gekomen dat er met mazout serieus word geknoeid.Ik hoop hiermee ook anderen te helpen iets dergelijks meemaken.Minnelijke schikking Niet aanvaard ...Dit wil ik uitspitten tot op de bodem.

Comment

ik vind het erg jammer voor je, maar idd bedankt dat je een aantal mensen erop attent maakt...ik ga regelmatig over de grens aan de witte pomp tanken, ticketjes toch maar in de auto laten slingeren

Comment

Ik heb mijn vaste pompen plus alles steekt in de kosten, dus altijd terug te vinden...

Tank ik toch eens "vreemd", dan is het meestal bij de grote jongens. Zouden die niet betrouwbaarder zijn?

Comment

idem hier Aquino: in de kosten en doorgaans Esso (vast tankstation) of indien elders altijd grote merken, nooit een plaatselijk verdelertje ofzo.
            Al meerdere keren moeten stoppen tgv controle douane en nooit problemen gehad.

Dacht dat ze dat ook konden zien aan Uw mazoutfilter.

Comment

idem hier Aquino: in de kosten en doorgaans Esso (vast tankstation) of indien elders altijd grote merken, nooit een plaatselijk verdelertje ofzo.
              Al meerdere keren moeten stoppen tgv controle douane en nooit problemen gehad.

Dacht dat ze dat ook konden zien aan Uw mazoutfilter.

Comment

Je zult maar pech hebben

Comment

Door wie is de controle uitgevoerd? Hoe is dit staal genomen, opgeslagen, getransporteerd........ Wie doet een voorstel to minnelijke schikking. In meer dan 20 jaar nog nooit geweten dat ze staalname doen voor ontleding in labo zonder voorgeschiedenis en dan nog.

Comment

Ik ken een autodealer die bij een mazoutfilterwissel, de filter opvult met rode diesel ipv gewone diesel.
                    Op die mannier komt er ook rode in de tank terrecht via de terugloop.
                    En hoe minniem ook, dit is en blijft opspoorbaar.
                    Indien het op zulks een mannier zou gebeurt zijn gaan al uw opgegeven tankstations vrijuit, en valt het verdacht op jou....

Comment

idd multi, niet de eerste keer ik dat hoor

Comment

auto is op regelmatige basis voor nazichten binnen geweest bij een officiele ford garage (waar ze ook werd aangekocht)

Comment

Precies of daar kunnen ze zo'n stoten niet uitsteken ?? Die kunnen nog wat anders dan alleen facturen maken hoor.

Comment

hmmm ookal betaal je cash,dan nog kan je toch een kasticket vragen ?,is toch niet dat je cash betaald dat je geen ticket krijgt ?
                            ikzelf tank altijd in mijn vaste tankstation van een bekent merk,en dit puur voor de qualiteit vd brandstof niet meer niet minder.

maar ts : je moet toch regelmatig tanken en als je dat met je kaart gedaan heb,is er toch een spoor van te vinden.
                            verder kan je evt je garage een contacteren,en uitleggen wat je nu voor hebt,mss kunnen zij iets van raad geven ?
                            Last edited by ; 08/05/2012, 01:16.

Comment

Ik geloof er geen fluit van. Eerst vertel je ons dat je vroeger wel rode diesel tankte met je vorige wagen. Dat doet me dan maar besluite dat je dit nu ook wel nog eens afen toe zou kunnen doen.
                              Op de vraag of je nu wel of niet cash betaalt krijgen we ook al geen antwoord. Kan geen toeval zijn dat je nu betrapt wordt op rijden met rode diesel. Er hangt een geurtje aan dit verhaal en blijkbaar ook een kleurtje :o)))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                Ik geloof er geen fluit van. Eerst vertel je ons dat je vroeger wel rode diesel tankte met je vorige wagen. Dat doet me dan maar besluite dat je dit nu ook wel nog eens afen toe zou kunnen doen.
                                Op de vraag of je nu wel of niet cash betaalt krijgen we ook al geen antwoord. Kan geen toeval zijn dat je nu betrapt wordt op rijden met rode diesel. Er hangt een geurtje aan dit verhaal en blijkbaar ook een kleurtje :o)))
                                Heb hier al langer gemengde gevoelens bij, zeker na volgende link: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4890919
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Heb hier al langer gemengde gevoelens bij, zeker na volgende link: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4890919
                                  Haha zijn schrijfstijl is idd dezelfde als van Willy ... Busted !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                    Ik ken een autodealer die bij een mazoutfilterwissel, de filter opvult met rode diesel ipv gewone diesel.
                                    Op die mannier komt er ook rode in de tank terrecht via de terugloop.
                                    En hoe minniem ook, dit is en blijft opspoorbaar.
                                    Indien het op zulks een mannier zou gebeurt zijn gaan al uw opgegeven tankstations vrijuit, en valt het verdacht op jou....
                                    Ik heb verleden week een onderhoud gehad bij de douane. In mijn bijzijn is contact opgenomen met BXL waar men er niet echt kon mee lachen.
                                    Betrokkene mag in de komende maanden een bezoek met uitgebreide controle verwachten. Indien er inbreuken zullen worden vastgesteld zal hij een zeer warme zomer hebben vant jaar. De gevolgen en boetes voor dergelijk vergrijp zijn correctioneel en niet van de poes.
                                    Voor dergelijke individuen, die onwetende burgers zwaar op kosten jagen dmv schade aan de motor en/of boetes heb ik geen compassie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Zal ook wel de reden zijn waarom hierop geen antwoord op kwam.

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                      Door wie is de controle uitgevoerd? Hoe is dit staal genomen, opgeslagen, getransporteerd........ Wie doet een voorstel to minnelijke schikking. In meer dan 20 jaar nog nooit geweten dat ze staalname doen voor ontleding in labo zonder voorgeschiedenis en dan nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                        Haha zijn schrijfstijl is idd dezelfde als van Willy ... Busted !
                                        Ik vind het ook een ongelofeljk verhaal, maar waarom zou Willy hier anoniem een beetje zielig komen doen?

Comment

Mja,

Of alles is zoals hij beweert, en dan kan hij zeker afwachten tot het voor kot en zichzelf verdedigen.
                                          Of hij heet al "ervaring" met die zaken, en dan zou ik in zijn plek braafjes betalen en maken dat ik er vanaf was!
                                          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                          www.meevliegen.be

Comment

Working...
                                          X