Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen T3 busje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
    Hangt er van af wat ze allemaal doen he. En wat voor garage het is. Zo'n duister alle merken garageke waar altijd volk is zal minder vragen dan een merk garage he. Qua prijs tja als ge echt wilt weten of ge te veel of te weinig betaald, ga dan eens prijs vragen bij een paar garages en vergelijk.
    Moh wie dam ier in! 't es de ruben! :p

Voor de mensen die et nog niet weten, morgen 460km ermee doen! eens zien hoe het beestje rijdt Hopelijk haal ik het!! en kijken wat het verbruik nu precies is

Comment

Nie dak wil meuten ma uw topic sta hopeloos verkeerd... zou beter bij mijn duitse auto staan ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
        Nie dak wil meuten ma uw topic sta hopeloos verkeerd... zou beter bij mijn oldtimer of classic staan.
        Fixed

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          je moet met zulke dingen geen 120 proberen te rijden daar wordt je ni vrolijk van
          idd camion snelheid is perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_mk2 Bekijk Berichten
            idd camion snelheid is perfect!
            De eerste grote test uitgevoerd dit weekend! Zo'n 1000km afgelegd met mijn beestje

Mijn ondervindingen:
            -1ste versnelling is verspilling!!
            -Batterij zal moeten worden vervangen, ik zat bijna vast in nederland :p (En nog geen touring europa verzekering afgelegt)
            -Hij rijdt ZALIG op 100/110, na 110 brult ie heel hard, maar eens op 120 bereikt hij een soort 'Rust' zone en rijdt hij weer lekker rustiger.
            -Max snelheid ongeveer 130
            -Verbruik ongeveer 10liter
            -Mijn peugeot 207 wordt overbodig, weg met die handel!
            -kortingen in een kampeerwinkel zijn niet goed voor de rekening!

Camion snelheid pffff :p stak en Vw t3 Westfalia Joker voorbij aan 120, kijken dat ie deed :p

Comment

Working...
            X