Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin gezocht voor trouwdag !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aston Martin gezocht voor trouwdag !!

Wie kan er mij helpen ?

Op 3 augustus 2007 treed ik in het huwelijk en voor deze gelegenheid ben ik op zoek naar een Aston Martin DB7.

Ik ben al lang een grote fan van Aston Martin en het zou een droom zijn mocht ik op mijn trouwdag een wagen ter beschikking hebben om mijn bruid af te halen, haar naar het gemeentehuis en de kerk te voeren en voor een fotoshoot achteraf.

Aangezien je zo’n wagen niet zomaar ergens kan huren zou ik het enorm appreciëren mocht een eigenaar van een dergelijke wagen zijn wagen ter beschikking willen stellen voor die dag.

U kan mij steeds mailen op volgend adres : pieters.tom@thooft.be

Met dank bij voorbaat

Tom Pieters

Oorspronkelijk geplaatst door ASTONMARTIN
    Aangezien je zo’n wagen niet zomaar ergens kan huren....
    dan heb je nog niet gekeken op www.dockx.be

Klik hier :
    http://www.dockx.be/verhuur_belgie/s...e_oldtimer.htm
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Dat is wel een duur grapje, maar om er een te kunnen lenen zal je lang moeten zoeken... moest ik een AM hebben ik zou hem niet snel uitlenen aan een wildvreemde hoor!

Comment

Volgens de index (http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=14571) hebben we er trouwens geen op het forum!

Comment

Tom, ben je niet geïnteresseerd in een BMW 635CSi ?

Comment

probeer eens een dealer:

Aston Martin Antwerp
            Rene Michiels
            Autolei 322
            2160 Wommelgem
            Tel.: +32 3 354 38 56
            Fax: +32 3 354 58 67
            E-mail: info@astonmartin-antwerp.com
            Mobile: +32 475 591 785

--------

Aston Martin Belgium
            Sales, Service & Heritage centre

Rene & Yves Michiels
            Blaasveldstraat 72
            2830 Tisselt (Willebroek)
            Tel.: +32 3 886 39 10
            +32 3 866 49 70
            Fax: +32 3 886 81 02
            E-mail: info@astonmartin-belgium.com
            Mobile: +32 475 591 785 (Rene)

------

Aston Martin Brussels is er ook een, maar daar vind ik het juiste adress niet van

Comment

Ik denk dat je meer geluk zal hebben met die van in Wommelgem dan die van Tisselt. De garage in tisselt is echt klein, er staan maar 3 auto's tentoon en het is niet dat de eigenaars er ook één hebben. Ze hebben een X5... In Wommelgem is het een grote garage en die leent ook wagens uit voor testritjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                Ik denk dat je meer geluk zal hebben met die van in Wommelgem dan die van Tisselt. De garage in tisselt is echt klein, er staan maar 3 auto's tentoon en het is niet dat de eigenaars er ook één hebben. Ze hebben een X5... In Wommelgem is het een grote garage en die leent ook wagens uit voor testritjes.
                beide dealerships zijn nochtans van dezelfde eigenaar als ik me niet vergis
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  De 3 dealerships (Tisselt, Wommelgem, en St-Stevens-Woluwe) zijn volgens mijn van Rene Michiels. Die in Tisselt wordt gerund door z'n zoon, hijzelf zit in Wommelgem, en een dame runt de zaak in St-Stevens-Woluwe. Tisselt was vroeger trouwens de enigste locatie van AM België.
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    ah echt? Wist ik niet .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ASTONMARTIN
                      Wie kan er mij helpen ?

Op 3 augustus 2007 treed ik in het huwelijk en voor deze gelegenheid ben ik op zoek naar een Aston Martin DB7.

Ik ben al lang een grote fan van Aston Martin en het zou een droom zijn mocht ik op mijn trouwdag een wagen ter beschikking hebben om mijn bruid af te halen, haar naar het gemeentehuis en de kerk te voeren en voor een fotoshoot achteraf.

Aangezien je zo’n wagen niet zomaar ergens kan huren zou ik het enorm appreciëren mocht een eigenaar van een dergelijke wagen zijn wagen ter beschikking willen stellen voor die dag.

U kan mij steeds mailen op volgend adres : pieters.tom@thooft.be

Met dank bij voorbaat

Tom Pieters
                      Welkom op het forum,
                      En proficiat dat je gaat trouwen

Comment

Is zo'n Aston eigenlijk niet nogal onpraktisch om in te trouwen? Ik denk dat ze je bij Dockx wel kunnen helpen

Comment

Prachtige auto om in te trouwen

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                          Is zo'n Aston eigenlijk niet nogal onpraktisch om in te trouwen? Ik denk dat ze je bij Dockx wel kunnen helpen
                          Prachtige auto om in te trouwen:

-->meer--> http://autofoto.4muller.com/DB7Volante.html

Ik hoop dat het je lukt om een DB7 voor jouw trouwdag te regelen, maar ik geef je weinig kans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                            Ik heb vorige zaterdag een bruid in een 300SL Gullwing (replica met 32Kompressor AMG motor) zien manouvreren Dat was pas onpraktisch

Een DB7 lijkt mij geen echt probleem te vormen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                              ah echt? Wist ik niet .
                              Yep, beide zelfde eigenaars

"Hoofdzetel" in Willebroek en showroom in A'pen

Comment

Kan je niet beter op je trouwdag van je nieuwe vrouw genieten. En over een paar dagen als je ze beu bent (just kidding off course) eens genieten van een volledige dag met die DB7. Dan heb je tenminste waar voor je geld die dag.

Just my 2 cents.

Ook Edith wenst je uiteraard proficiat met de trouw.
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Ik heb vorige zaterdag een bruid in een 300SL Gullwing (replica met 32Kompressor AMG motor) zien manouvreren Dat was pas onpraktisch

Een DB7 lijkt mij geen echt probleem te vormen...
                                  Heb die ook gezien.

Was toch in Lier he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Kan je niet beter op je trouwdag van je nieuwe vrouw genieten.
                                    Is mss geen slecht idee
                                    Weet uit ervaring dat het een prachtige dag is (ben nl in mei getrouwd).

Alleszins veel plezier en alvast een dikke proficiat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Kan je niet beter op je trouwdag van je nieuwe vrouw genieten. En over een paar dagen als je ze beu bent (just kidding off course) eens genieten van een volledige dag met die DB7. Dan heb je tenminste waar voor je geld die dag.

Just my 2 cents.

Ook Edith wenst je uiteraard proficiat met de trouw.
                                      maar 't is ook leuk om een DB7 op je trouwfoto's te hebben, niet

"off course" is met 1 F
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vwrules Bekijk Berichten
                                        Is mss geen slecht idee
                                        Weet uit ervaring dat het een prachtige dag is (ben nl in mei getrouwd).
                                        Allez, proficiat

Comment

Working...
                                        X