Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW: verschil BM en BMT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW: verschil BM en BMT

Hoi,

Ik ben wat aan het rondkijken op de website van VW en merk op dat bij de verschillende motorisatie de keuze is tussen een BM en een BMT.

Wat is concreet het verschil hiertussen?

Bluemotion is de zuinige motor en weinig aanvinkbare opties, bluemotiontechnology (BMT) is de zuinige motor maar met veel aanvinkbare opties

Comment

zo kan je het ook verwoorden, een BMT heeft wel de Bluemotion technologie aan boord (zoals start-stop etc) maar zal nog net een iets hoger verbruik en uitstoot hebben dan de BM, welke voor de laagste CO2 gaat en dan moet je idd een aantal opties laten vallen (zoals grotere velgen).

Comment

hoe zit dat met een trekhaak? Beschikbaar op BM? En op BMT?

Comment

ik dacht dat het niet kon op een echte bluemotion?

Comment

Ik dacht zowel op de BM als de BMT dat het niet mogelijk was een trekhaak. BM zoiso niet, maar van de BMT ben iik niet zeker.

Nog een verschil tussen de BM en de BMT is dat een BM een aangepaste grill, spoiler, velgen en een verlaging (15mm)l, heeft. Een BMT ziet er buitenaf niet verschillend uit vgl met een gewone van hetzelfde model.

Ook zijn het 2 verschillende motoren. Bvb bij de polo bm ligt er een 1.2l diesel in, bij de Polo BMT is dat een 1.6l diesel.
            Last edited by IbifaHo; 15/01/2012, 22:09.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

ik ben vorige zaterdag m'n caddy gaan bestellen en ik kon de trekhaak combineren met BMT (heb 't wel niet genomen). Zou erop neer komen dat de CO uitstoot met 8 à 12 gr zou dalen met dat BMT pack (start/stop, remenergierecup., cruisecontrol en enkele mm lagere ophanging). Enige wat je niet kon nemen i.c.m. met BMT waren de 17" velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tyrant Bekijk Berichten
                ik ben vorige zaterdag m'n caddy gaan bestellen en ik kon de trekhaak combineren met BMT (heb 't wel niet genomen). Zou erop neer komen dat de CO uitstoot met 8 à 12 gr zou dalen met dat BMT pack (start/stop, remenergierecup., cruisecontrol en enkele mm lagere ophanging). Enige wat je niet kon nemen i.c.m. met BMT waren de 17" velgen
                Mijn Caddy heeft wel 18" duim velgen... Gewoon een setje 15 duim bijgekocht voor keuring en in de winter met all weather banden.
                image.jpg

Op de voorgrond mijn'73 1303S

Comment

welke versie is onderstaande? bluemotion of BMT
                  badge aan de zijkant en een blauwe lijn vooraan ipv zwart (GTD) en rood (GTI).

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Dit lijkt mij een "echte" Blue Motion.
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                    X