Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vignet lichte vracht?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vignet lichte vracht?

Hallo,
    ik heb een Hyundai galopper laten ombouwen naar lichte vracht nu heb ik deze laten keuren voor verkoop en ingeschreven maar ik heb nergens, noch bij het keuring bewijs het vignetje gekregen voor op je vooruit te kleven. Nu is mijn vraag waar of hoe moet ik zo een vignet bekomen? alvast bedankt

grtjs max7

Heb het eerste vignetje gekregen van de dealer bij aankoop lichte vracht.

Het tweede vignetje gekregen na de eerste keuring, 't zat bij de keuringspapieren.

Vermits de dealer er mee naar de keuring is geweest, vermoed ik dat hij het eerste vignetje ook daar heeft meegekregen.

Maar ben niet zeker...

Comment

Ge moet zelf terug rijden naar de keuring voor ne weeg en meet (herkeuring) krijgt ge een ID verslag, keuringskaart op u nummerplaat en uw vignet. Kijkt mer eens op u keuringsbewijs da ge nu hebt daar staat waarschijnlijk op:

LET OP! Voor eerste indienststelling dient het voertuig op ter keuring worden aangeboden in een keuringsstation
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
      X