Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• 5 dagen zonder een drol van BOBO zijn helaas voorbij.
              Weer een stomme oerdomme post met artikels uit wat je zelf omschrijft als de leugenpers die absoluut niks met humor te maken heeft.

Ge woont daar ergens op de parking van Antwerpen, in het noordelijkste deel van België... waarom kom je hier de vuile was buiten hangen van Brussel.
              Je sleurt er dan artikels bij van 2024 wanneer de diensten aan het staken waren. Als de ophalers staken is het overal vuil hoor Dombie.

Maar ja, het forum moet naar de zak. De laatste 5 dagen kwam er wat leven in de brouwerij, het ging over auto's en niet over politiek zoals iedereen dat verwacht.

Steek uwe kop in het kempisch zand en stik er in.

Comment

• Het was te verwachten hé

Respectloze fascisten willen tenslotte altijd hun gelijk, zelfs een autoforum moet eraan geloven.

De Antwerpse lallende tooghangers scène met hun complottheorieën volstaat blijkbaar niet. We gaan toch gewoon wat autoliefhebbers op hun zenuwen werken met ons gezeik
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                X