Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij kan het niet laten hé, 2 dagen en we gaan er weer voor..., da's eigen aan de cafétogen zeverlogica van die strekking
Ik dacht verkeerdelijk dat Bobby tot een beetje inzicht was gekomen. Het was al enkele dagen rustiger en zijn idool krijgt steeds meer tegenwind, en ik hoopte dat ook hij al wat was bijgedraaid.
Tevergeefs dus. Een fascist blijft een fascist, een ongeneeslijke ziekte is het.
"Bobo" (mannelijk) en "Boba" (vrouwelijk) zijn termen in het Tagalog die in het Engels "dom" of "dom" betekenen. Deze woorden worden gebruikt om iemands intelligentie te beledigen en te suggereren dat iemand traag van begrip is of niet begrijpt wat hij of zij bedoelt.
Hier jong, ik ga jou helpen zodat je hier ook het gevoel hebt dat je in jouw stamcafé zit. Ik dacht post eens een respectloos familielid van hem
Het gaat hier op dit forum dankzij jou totaal niet meer over auto's en dus stop ik ermee (tot als jij weg bent hier) om nog autoinfo te posten die toch niet meer gelezen of bekeken wordt
Anti fascisten humor ga ik wel des te meer posten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Rode wangen en de neus en billen dichtgeknepen. Onze kak leidt nog vaak tot ongemak en aversie. Drie jonge theatermakers roeren in de bruine brij met Kak, een ecologische shitshow.
Speciaal voor onze Bobbie, geselecteerd door zijn lievelingskrant! Een fijn avondje uit.
Comment