Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Korting bij leasing?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Korting bij leasing?

Ik mag binnenkort een nieuwe kar gaan kiezen van mijn baas...
    Leasing op 5jaar, 25K/j.
    Ik zou hem eigenlijk in februari moeten hebben... dan is de huidige lease afgelopen.
    Momenteel rij ik met de octavia combi die ik heb moeten overnemen van mijn voorganger. Goede wagen maar de zithouding is me te laag. Ik wil meer monovolume-achtig rijden zoals in m'n A-klasse (privé-wagen sinds 5j).
    Wegens kind 1 op komst heb ik ook ruimte nodig...
    Momenteel twijfel ik tussen Ford Grand C-max en VW Touran (beide met de 1.6TD in)

Maakt de gekregen dealerkorting eigenlijk een verschil bij full lease? (lease budget is bepalend niet de aankoopprijs)
    Wij werken standaard met KBC-lease.
    Is het beter om te wachten tot het salon en mijn huidige lease even te verlengen? kan ik dan meer opties hebben voor dezelfde prijs?
    Thx!

blijkbaar een moeilijke vraag, al 100 views, maar niemand die iets zinnig zou kunnen vertellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Donny Bekijk Berichten
      Ik mag binnenkort een nieuwe kar gaan kiezen van mijn baas...
      Leasing op 5jaar, 25K/j.
      Ik zou hem eigenlijk in februari moeten hebben... dan is de huidige lease afgelopen.
      Momenteel rij ik met de octavia combi die ik heb moeten overnemen van mijn voorganger. Goede wagen maar de zithouding is me te laag. Ik wil meer monovolume-achtig rijden zoals in m'n A-klasse (privé-wagen sinds 5j).
      Wegens kind 1 op komst heb ik ook ruimte nodig...
      Momenteel twijfel ik tussen Ford Grand C-max en VW Touran (beide met de 1.6TD in)

Maakt de gekregen dealerkorting eigenlijk een verschil bij full lease? (lease budget is bepalend niet de aankoopprijs)
      Wij werken standaard met KBC-lease.
      Is het beter om te wachten tot het salon en mijn huidige lease even te verlengen? kan ik dan meer opties hebben voor dezelfde prijs?
      Thx!

De korting hangt af van de lease-voorwaarden van je bedrijf, die zijn meestal afhankelijk van de grote van de vloot. De korting speelt wel degelijk een rol, zo krijgen wij bij Audi en BMW meer dan 20% en bij VW maar 10%. Onze A4 is zonder korting een pak duurder dan onze Touran, maar door de korting is de A4 wel de goedkoopste in maandbudget.

PS: wat betreft je modellen: ik heb die Grand C-Max ook op mijn lijstje gehad, maar toen ik de koffer zag was mijn goesting over De koffer van de Touran is 200 liter groter, dat is bijna 1/3de groter dan die van de C-Max.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Vraag eerst gewoon een lease offerte voor de wagens die je wil bij de leasemaatschappij, vaak kan je (of de fleetmanager) die via een website zelf berekenen.
        Ga langs bij de dealer en vraag een aankoopofferte.
        Stuur deze naar de leasemaatschappij en laat ze herberekenen.

Dat kan effectief een voordeel opleveren, zeker als je bijvoorbeeld een stockwagen neemt.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik moet dan eens gaan kijken bij de dealers...
          Ik had in de folder al gezien dat de koffer van de grand c-max ongeveer even groot was als die van de gewone c-max maar dacht dat dit een drukfout was.
          Die van de touran is idd reuze! zoals die van de octavia waar ik nu mee rondbol.

Thx!

Comment

De Touran valt dus buiten budget...
            kleine vloot, maar 6% korting gekregen.
            dan kom ik boven mijn budget zelfs met enkel een business blue pack erop.

De Grand C-Max krijg ik 10% op. Dan heb ik ruimte voor vele opties.
            als we starten van een 1.6tdci 115pk in trend uitvoering, dan steken we daar een business incentive pack op, een auto pack en trekhaak, en nog budget over!
            spijtig, maar dan zal ik maar een thule-box moeten zoeken om op reis te gaan...

een van de volgende weken de bestelling plaatsen... nu nog kleur kiezen en de juiste optielijst.

Comment

Working...
            X