Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testcentrum Ford Lommel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Per toeval bij dit topic uitgekomen...

Ik heb enkele maanden geleden het geluk gehad het testcentrum te mogen bezoeken en ik moet zeggen: het is ECHT SPECTACULAIR.

Buiten het prachtige testcircuit is het daar genieten tussen nieuwe prototypes.

Foto's ga je daar niet van moeten verwachten, buiten eventueel van evenementen die zouden worden georganiseerd, want bij het binnenkomen ben je verplicht een verklaring af te tekenen met de reden van je bezoek en wordt discretie je opgelegd. Er mag niet worden gefotografeerd.

Voor de nieuwsgierigen, heb ik deze link gevonden. Misschien niet veel, maar het geeft toch een gedacht van het centrum...

Comment

Ben er een paar jaar geleden ook geweest. Met de voorstelling van de vorige Mondeo mochten we daar onder begeleiding een 'toerke' gaan rijden. Is echt een prachtige omgeving. Daar zou je een dag gewoon kunnen rondrijden om van de baantjes en de omgeving te genieten
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
        Ben er een paar jaar geleden ook geweest. Met de voorstelling van de vorige Mondeo mochten we daar onder begeleiding een 'toerke' gaan rijden. Is echt een prachtige omgeving. Daar zou je een dag gewoon kunnen rondrijden om van de baantjes en de omgeving te genieten
        Ja, ze konden daar niet beter zitten...
        Ik denk dat er velen terecht jaloers mogen zijn op zo'n centrum.

Comment

heb er vorige zomer nog langs gefietst op een weekdag. Je kan er dus iets horen, in de verte, maar niets niets niets zien he
          't Is redelijk goed afgeschermd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik ben vorige week vrijdag een ganse dag op Ford Lommel geweest met onze richting en ik moet zeggen dat het beestig interessant was.
            Daar wil ik gerust werken
            Jammergenoeg heb ik geheimhoudingscontract getekend en heb ik mijn gsm met fototoestel af moeten geven, dus geen foto's...

Laten we zeggen dat het onmenselijk groot is, wat ze daar allemaal hebben ...
            En de nieuwe ford's zijn écht de moeite
            Zelf ook met een heel aantal dingen mogen rijden en testen, man man een van de beste dagen van heel mijn leven

Comment

Deze link is naar een .pdf over Ford lommel, dan krijg je al een idee over hoe groot het nu écht is. Immens groot, da kan ik u verzekeren

Comment

Volgens mij is het weer bijna fietsdag.
                Zal het eens navragen

Comment

Mag je daar soms met je gewone auto op gaan rijden? Lijkt me interessant

Comment

Mijn vader komt daar soms voor opleidingen, zijn ze wel streng maw geen foto's zonder toestemming enzo

Is idd groot, amai

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A2AGNS Bekijk Berichten
                      Ik ben vorige week vrijdag een ganse dag op Ford Lommel geweest met onze richting en ik moet zeggen dat het beestig interessant was.
                      Daar wil ik gerust werken
                      Jammergenoeg heb ik geheimhoudingscontract getekend en heb ik mijn gsm met fototoestel af moeten geven, dus geen foto's...

Laten we zeggen dat het onmenselijk groot is, wat ze daar allemaal hebben ...
                      En de nieuwe ford's zijn écht de moeite
                      Zelf ook met een heel aantal dingen mogen rijden en testen, man man een van de beste dagen van heel mijn leven
                      Ik mocht mijn GSM houden...

Welke richting doe je dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                        Volgens mij is het weer bijna fietsdag.
                        Zal het eens navragen
                        Fietsdag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                          Mijn vader komt daar soms voor opleidingen, zijn ze wel streng maw geen foto's zonder toestemming enzo

Is idd groot, amai
                          Is eigenlijk wel logische hè? Met al die prototypes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                            Fietsdag?
                            Ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                              Is eigenlijk wel logische hè? Met al die prototypes?
                              Ja natuurlijk anders moet er een geen premiere meer zijn hé

Comment

lijkt me wel wat! laat je weten wanneer het fietsdag is aub?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Het is eens wat anders...

Bedankt voor de info, shauni.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                    Ja natuurlijk anders moet er een geen premiere meer zijn hé
                                    Klopt. Heb me ginder toch een paar keer omgedraaid toen ik aan het babbelen was. Misschien niet echt beleefd, maar ik kon het niet laten.

Zo'n zalige ervaring!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      lijkt me wel wat! laat je weten wanneer het fietsdag is aub?
                                      Zondag 27 mei 2007. Er kan worden gestart vanaf 9 uur 's morgens tot 16 uur 's avonds.

Comment

Voilà

Comment

oei, da's wel heel kortbij.
                                          Is inschrijven nodig ofzoiets? (danku he)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X