Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vervangwagen bmw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je kan al voor € 25 een kleine wagen huren, zal veelal afhangen van welke vervangwagen je krijgt.

Voor € 45 moet je al een min. een 3-reeks als vervanger krijgen m.i.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
      Waarom ging het dan vroeger wel?
      Het heeft volgens mij meer te maken met hoe ver de garage wil gaan in haar service en hoe een goede klant je zelf bent. Het is ietwat logisch dat je met een nieuwe S-klasse beter wordt geholpen dan dat je een 3-dehandse lada hebt gekocht.

Vorige keer de nieuwe A3 (met een dikke 10.000 km) van Hilde meegekregen bij Peerlings (Audi garage vroeger van broeckhoven) tot er een vervangwagen was. Die van hun was al ingenomen en toen is er voor een 206 naft (met 8.000 km) gezorgd voor een week. Als je die zelf moet huren ben je meer dan 60 € per dag kwijt.

Bij Schillebeekx (BMW Lommel) krijg je een 118d mee.
      Last edited by 911turbo; 11/10/2006, 10:37.
      A Twist of the Wrist

Comment

Ik betaalde onlangs 18.5€ bij mijn garage voor een vervangwagen. 'k Moest enkel nog gaan tanken . Da's elke keer van dat. Het principe bij mijn vorige leasemaatschappij was beter: vervangwagen volgetankt afhalen en volgetankt terugbrengen.
        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je voor zo'n geval een "bijdrage" moet leveren. Indien het een herstelling in garantie is, dan is het voor mij noodzakelijk dat men ook gratis een vervangwagen mee geeft. Maar bij een gewone herstelling heb ik er niks op tegen. Een garage is geen liefdadigheidsinstelling en die "gratis" vervangwagens worden toch op de één of andere manier doorgerekend aan de klant.
          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Nee, dat is zo maar de prijs moet wel redelijk blijven. 45 Euro is veel. Bij carrosseriewerken is een vervangwagen gratis bij mijn garage.
            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
              Het heeft volgens mij meer te maken met hoe ver de garage wil gaan in haar service en hoe een goede klant je zelf bent. Het is ietwat logisch dat je met een nieuwe S-klasse beter wordt geholpen dan dat je een 3-dehandse lada hebt gekocht.

Vorige keer de nieuwe A3 (met een dikke 10.000 km) van Hilde meegekregen bij Peerlings (Audi garage vroeger van broeckhoven) tot er een vervangwagen was. Die van hun was al ingenomen en toen is er voor een 206 naft (met 8.000 km) gezorgd voor een week. Als je die zelf moet huren ben je meer dan 60 € per dag kwijt.

Bij Schillebeekx (BMW Lommel) krijg je een 118d mee.
              Toen ik mijn MINI binnendeed twee jaar geleden bij Patrick Smets, was er ook geen vervangwagen beschikbaar. En heb ik twee dagen de E65 730d van Patrick zelf meegekregen

Comment

Da's helemaal straf. Bij Clissen heb ik wel eens een A4 B6 meegekregen. Die was toen maar net uit en de wagen had zelf amper 5000 km. Toen ik terug in mijn eigen wagen stapte (VW Bora) was het wel een kleine teleurstelling. De A4 had 130pk, de Bora 90...

Comment

Ik heb nog nooit moeten betalen voor een vervangwagen
                  (BMW & Peug garage)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                    Toen ik mijn MINI binnendeed twee jaar geleden bij Patrick Smets, was er ook geen vervangwagen beschikbaar. En heb ik twee dagen de E65 730d van Patrick zelf meegekregen
                    En? helemaal gedeukt omdat je gewend bent van die MINI in kleine gaatjes te stoempen?
                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                      Bij Clissen heb ik wel eens een A4 B6 meegekregen. Die was toen maar net uit en de wagen had zelf amper 5000 km. Toen ik terug in mijn eigen wagen stapte (VW Bora) was het wel een kleine teleurstelling. De A4 had 130pk, de Bora 90...
                      Het mes snijdt aan 2 kanten hé.
                      A Twist of the Wrist

Comment

ik heb als vervangauto al een 306, 107, 1007, 307SW en een 407 meegehad.

Comment

Persoonlijk vind ik het nog altijd storend dat je moet betalen voor een vervangwagen.
                          Ik heb nog nooit moeten betalen voor ééntje. (vroeger dan , want men hyundai heeft nog nooit panne gehad)
                          Maar ik aanzie dat als een soort van service. Waarom moet dat in godsnaam een spliksplinternieuwe wagen zijn? Tis maar voor 1 dag meestal. Een deftige oude wagen is meer dan voldoende en mogen ze gerust gratis aanbieden. Dan spreken we tenminste over service.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            Persoonlijk vind ik het nog altijd storend dat je moet betalen voor een vervangwagen.
                            Ik heb nog nooit moeten betalen voor ééntje. (vroeger dan , want men hyundai heeft nog nooit panne gehad)
                            Maar ik aanzie dat als een soort van service. Waarom moet dat in godsnaam een spliksplinternieuwe wagen zijn? Tis maar voor 1 dag meestal. Een deftige oude wagen is meer dan voldoende en mogen ze gerust gratis aanbieden. Dan spreken we tenminste over service.
                            Oke, maar als ze dat bij iedereen moeten doen die em binnen brengt voor een olieverversing of zo ...

Dat moet ergens betaald worden he, dan wordt gewoon dat duurder terwijl nu heel veel mensen het gewoon een dag zonder stellen ...

Comment

Wat me wel opvalt is dat sommige garages wel een bordje in de garage hangen met de prijs voor een vervangwagen erop maar voor een (trouwe?) klant rekenen ze dit niet aan. Dat hangt er vooral voor mensen niet te snel achter een vervangwagen te laten vragen.
                              A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                Wat me wel opvalt is dat sommige garages wel een bordje in de garage hangen met de prijs voor een vervangwagen erop maar voor een (trouwe?) klant rekenen ze dit niet aan. Dat hangt er vooral voor mensen niet te snel achter een vervangwagen te laten vragen.
                                heb ik ook al gedacht ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                  Oke, maar als ze dat bij iedereen moeten doen die em binnen brengt voor een olieverversing of zo ...

Dat moet ergens betaald worden he, dan wordt gewoon dat duurder terwijl nu heel veel mensen het gewoon een dag zonder stellen ...
                                  Voor klein onderhoud of olieverversing wacht ik gewoon.

Comment

Nog zoiets: waarom heeft de garage een hele dag je wagen nodig om iets te doen dat 5 minuten duurt?

Comment

Nog zoiets: waarom heeft de garage een hele dag je wagen nodig om iets te doen dat 5 minuten duurt?
                                      Als er zo 20 staan kan je langer moeten wachten he.

Ik breng die gewoon 's morgens binnen en kom die 's avonds terug halen, kwestie van ze zelf te laten kiezen wanneer ze het doen.

Comment

Als er zo 20 staan kan je langer moeten wachten he.
                                        Er bestaat ook zoiets als een afspraak maken.

Comment

Er bestaat ook zoiets als een afspraak maken.
                                          awel ik spreek af dat uik em 's morgens binnen doe

Comment

Working...
                                          X