Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Neen dit is echt een Mosler. Denk dat het voor de Dutch Supercar Challenge is.
    Ok trekt er wel goed op.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Neen dit is echt een Mosler. Denk dat het voor de Dutch Supercar Challenge is.
      Zou goed kunnen, want zowel remork als trekkende camionette stond op NL-platen.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• http://www.blueberryracing.nl/site/c...r_mt900_r.html

Comment

• THANKS!!!
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              DE ideale gezinswagen!
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten

Met wat ik hoor in het volvo lover topic hoort deze hier ook wel thuis

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                heel mooie velgen ;-)

deze middag in Zottegem, de gekende donker blauwe Mercedes S... omgebouwd naar een pick-up, maar op foto ag ik hem altijd met een harde afdekking van "het ruim" en nu zat er een blauw zeil op, spijtig niet snel genoeg voor een foto

Comment

• Waren dat niet de velgen van de T5?
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Black Serie? Of ne pimp?

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Comment

• Die C klasse lijkt mij gewoon een C Coupé AMG te zijn, maar geen Black Series...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                            Die C klasse lijkt mij gewoon een C Coupé AMG te zijn, maar geen Black Series...
                            Denk het ook. BS heeft toch ook zo'n taartschep op de koffer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                              Denk het ook. BS heeft toch ook zo'n taartschep op de koffer?
                              nie altijd denkik.

was alleen met dat trackpack
                              BMW X5 45e

Comment

• Kan toch een gewone C63 AMG coupé zijn?
                                Last edited by Speedhunter; 04/04/2014, 19:20.

Comment

• Wel ja, een gewone C Coupé 6.3AMG, maar zeker geen Black Series...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                    Die C klasse lijkt mij gewoon een C Coupé AMG te zijn, maar geen Black Series...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                    Wel ja, een gewone C Coupé 6.3AMG, maar zeker geen Black Series...
                                    + 1

Comment

• Heeft deze niet heel kleine remmen voor AMG te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Heeft deze niet heel kleine remmen voor AMG te zijn?
                                        Bah kweenie, de voorste zien er toch vrij groot uit

Comment

• Ofwel iemand die wil verstoppen dat hij met een 6.3 AMG rijdt of wel ne faker. Statistisch gezien kan je beter gokken op het laatste 6.3 AMG staat normaal op de voorvlank. Daarnaast zien die remklauwen en remmen er niet AMG uit. Wat moeilijk te zien op deze foto...

Comment

Working...
                                          X