allez waar blijven die knokke spots !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Speciaal omdat je het vraagt, anders zou ik ze er niet opzetten.Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenallez waar blijven die knokke spots !!

Comment
-
Ja, heb hem vandaag trouwens weer gezien... soundOorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIn de buurt van Eeklo?
.....
Comment
-
woont bij mij in de buurt. speciaal kleurtje, dat wel.Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenGisteren ook zo eentje tegengekomen op de N42 tss Wetteren en Zottegem, perso plaat 9-TOM-666. Kleur past niet echt op de wagen.
woont bij mij in de buurt, draagt echt geen zorg voor zijn lambo. plaat hangt meer scheef dan recht, krasjes overal,...Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenSpeciaal omdat je het vraagt, anders zou ik ze er niet opzetten.
BMW X5 45e
Comment
-
Daar is dat elke dag zo!
Maar op zondag of als er evenementen bezig zijn is het zeker vollen bak!
Golfkes zijn daar zeldzamer dan een Porsche'ke denk ik
Gwn uwe camera meedoen (ik neem gwn ne Nikon compactcamera mee, ipv zo een groot spel mee te sleuren ze :p) en op het gemak wa fotokes trekken!
Ik moet altijd lache als ik die spotters zie lopen op straat en 50m verder staat em geparkeerd in de lippenslaan en dan sta ge daar gwn rustig wa fotokes te trekken ipv erachter te beginnen lopen als zotten
porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
-
volgens mij een A4Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMogelijk een S4 cabrio
[ATTACH=CONFIG]97943[/ATTACH]
Comment
-
Lijkt me ook geen s4 iddOorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvolgens mij een A4"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:
Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Het geluid was in ieder geval erg overtuigend V8 met die typische rammel erin . Dit was zeker geen optisch gepimpte 4-cylinder. Vooraan stond de badge erop. Achteraan niets. Understatement auto tot hij startOorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenVolgens mij is dit toch een echte S4 cabrio hoor! :-) heb deze 4 jaar geleden in Knokke gespot denk ik, en toen had hij toch alle kenmerken van een S4 :p
Ik denk ook wel aan een S4 van de vorige generatie
Comment

Comment