Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik betaal nu 386€ per jaar voor de Volvo. BM op 1 bij Mercator
Echter zit in deze prijs geen rechtsbijstand.
Voor de brommer betaal ik 163€, en daar zit wel rechtsbijstand in.
?
Ik vraag me nu wel af of je rechtsbijstand per voertuig moet betalen of kan ik die van de brommer ook aanspreken als ik iets met de auto aan de hand heb? Maw: staat rechtsbijstand op naam of op voertuig?
vergelijkbaar bedrag voor BM op 0 (of -2) ook bij Mercator voor lancia 2.0 met 155 pk
ik ben 40-tiger
Damn man...
Dan stond die auto verzekerd op jullie beiden waarschijnlijk.
Op mijn moeder haar naam, met mij als 2de bestuurder .
Ik wou het toen nog met die mensen oplossen zonder verzekering, dat ik gewoon de factuur zo zou betalen. Maar nee, dat wilden zij niet. Ze hadden dat ooit nog is gedaan en veel zever mee gehad, dus wilden ze het per se via de verzekering.
Uiteindelijk zijn we meer dan een jaar verder, en zie ik ze soms rijden met die wagen, en de schade is nog steeds niet herstelt. Hebben waarschijnlijk het geld dat ze van de verzekering hebben teruggetrokken in hun eigen zakken gestoken. En ik mag daar nu voor betalen
Maar hoe komt ge aan BM 15? Ge begint toch op 10 dacht ik?
Ik ben op 15 begonnen, aangezien ik al een ongevalletje heb gehad. Was een stom parkeer accident met mijn moeder haar auto. Op het aanrijdingsformulier heb ik toen dan ook ingevuld dat ik toen de bestuurder was. En vandaar dat ik met 15 ben moeten beginnen.
Leave a comment:
Guest replied
Een eenvoudige search op dit forum leverde me al 2 identieke topics op en 61 topics die rond verzekeringen in het algemeen gaan.
Misschien wat topics samenkappen?
In elk geval is dit nieuwe topic al zeker driebubbel ...
Ik zou eens gaan kijken bij Axa of Ethias. dat moet een pak goedkoper kunnen, zeker voor 60pk.
Online kan je bij Ethias al een offerte late nmaken, ja weet meteen wat je zou moeten betalen bij hun
Heb net is via de Ethias site gekeken, en komt op 1286€ uit, dus evenveel als wat ik nu betaal. Ik begin al te vrezen dat ik niet (veel) goedkoper ga vinden.
Als ik die prijzen hier zie, dan betaal ik mij echt blauw . Heb het al is in een ander topic gezet.
Ik betaal nu +- 1200€ per jaar voor een auto met 60pk. Geen omnium ofzo, gewone verzekering met rechtsbijstand. Ben 21 jaar en heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Nu is het wel zo, en denk dat dat er vooral mee te maken heeft, dat ik toen ik nog met mijn moeder haar wagen rondreed is een klein parkeeraccidentje heb gehad. Mijn BM staat op 15.
Heb toch zin om rond te gaan horen bij andere makelaren.
BM 15?
Ik zou eens gaan kijken bij Axa of Ethias. dat moet een pak goedkoper kunnen, zeker voor 60pk.
Online kan je bij Ethias al een offerte late nmaken, ja weet meteen wat je zou moeten betalen bij hun
Ik betaal nu 386€ per jaar voor de Volvo. BM op 1 bij Mercator
Echter zit in deze prijs geen rechtsbijstand.
Voor de brommer betaal ik 163€, en daar zit wel rechtsbijstand in.
?
Ik vraag me nu wel af of je rechtsbijstand per voertuig moet betalen of kan ik die van de brommer ook aanspreken als ik iets met de auto aan de hand heb? Maw: staat rechtsbijstand op naam of op voertuig?
Als ik die prijzen hier zie, dan betaal ik mij echt blauw . Heb het al is in een ander topic gezet.
Ik betaal nu +- 1200€ per jaar voor een auto met 60pk. Geen omnium ofzo, gewone verzekering met rechtsbijstand. Ben 21 jaar en heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Nu is het wel zo, en denk dat dat er vooral mee te maken heeft, dat ik toen ik nog met mijn moeder haar wagen rondreed is een klein parkeeraccidentje heb gehad. Mijn BM staat op 15.
Heb toch zin om rond te gaan horen bij andere makelaren.
Trouwens, ik rij altijd met de wagen van thuis die ingeschreven staat op naam van m'n vader als hoofdbestuurder.
Is het niet interessant om mij ook in die polis te vermelden om later eventueel een betere prijs te krijgen wanneer ik een eigen wagen op m'n naam neem?
Leave a comment: