Geen idee wat m'n BM is (zou het eens moeten opzoeken)
171 kw
26 jaar
BA : 420 euro / jaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
Guest repliedBM5
90pk
BA + extra verzekering bestuurder
26 jaar
415 euro / jaar
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenJa awel dacht ik ook. Mijn moeder haar premie is in vgl met vorig jaar gedaald en bij mij is die dan gestegen.
Pff dik int zak gezet! Maarja KBC was bijna dubbel zo duur, idem als AXA en nog een waarvan ik effe de naam niet meer weet.
Al onze verzekeringen zijn daar, mijn ma haar auto ook, scooter was daar ook verzekerd en plus 'deel' ik mee in de korting van mijn ma omdat ze ambtenaar is.Omdat jouw ma ambtenaar is, is er minder risico dat jij schade rijdt ofzo?
Leave a comment:
-
Guest replied2011 E90 M3: ba + full omnium + biv mee verzekerd = 1716€
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenBel maar ne keer naar Ethias , da's abnormaal hoog.
Bij het merendeel van de verzekaars is er ieder jaar een premieverhoging.
Maar bij u zou de premie normaal gezien meer moeten dalen , jaartje ouder , jaar
meer schadevrij gereden...
Pff dik int zak gezet! Maarja KBC was bijna dubbel zo duur, idem als AXA en nog een waarvan ik effe de naam niet meer weet.
Al onze verzekeringen zijn daar, mijn ma haar auto ook, scooter was daar ook verzekerd en plus 'deel' ik mee in de korting van mijn ma omdat ze ambtenaar is.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMinder als de mijne.Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
Nochtans geen ongeluk gehad of dergelijke. Gij waart toch ook bij Ethais dacht ik Brecht?
Bij het merendeel van de verzekaars is er ieder jaar een premieverhoging.
Maar bij u zou de premie normaal gezien meer moeten dalen , jaartje ouder , jaar
meer schadevrij gereden...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMinder als de mijne.Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
Nochtans geen ongeluk gehad of dergelijke. Gij waart toch ook bij Ethais dacht ik Brecht?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMinder als de mijne.Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
Jup, bij ethias.
Tot 21 jaar zijn die daar redelijk goedkoop.
Al moet je wel geen kortingen van hun verwachten, als je een cursus hebt gereden of weet ik veel.Last edited by Br3cht; 14/06/2011, 20:00.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIn het begin mocht ik 1159 euro betalen. Een jaar erna (nu dus) 1081 euro. (BA)
90pk.Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
Leave a comment:
-
In het begin mocht ik 1159 euro betalen. Een jaar erna (nu dus) 1081 euro. (BA)
90pk.
Leave a comment:
-
Ben precies toch nog 1 van de goedkoopste hierdamn autorijden kost geld
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk BerichtenE36 M3 3.0 286pk
210kw
leeftijd 26j
BM 3
BA => 682€
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk BerichtenE36 M3 3.0 286pk
210kw
leeftijd 26j
BM 3
BA => 682€
Leave a comment:
-
Guest repliedE36 M3 3.0 286pk
210kw
leeftijd 26j
BM 3
BA => 682€
Leave a comment:
-
Guest replied730 euro voor B.A. + rechtsbijstand en bestuurdersverzekering op eigen naam.
150 pk (110 kw). Bij AG insurances via onafhankelijke makelaar.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk betaal full omnium 1.200 €
Leave a comment:
-
Guest repliedIk betaal 3200 euro per jaar :S (180pk)
Had precies hetzelfde verhaal als van de topicstarter. Auto stond eerst lekker 'gemakkelijk' op mijn ouders hun naam, toen ik uit huis ging wonen betaalde ik in één keer gewoon drie keer zoveel. Beetje belachelijk maarja.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendat is heel weinig voor zo een vermogen
Ik betaal 500 en een beetje voor 142 kW, en ben 24 (geen ongevallen in fout/recht, 6 jaar rijbewijs).
Leave a comment:
-
Ik betaal 1890€ voor een C200 CDI in full omnium en zonder vrijstelling en 280€ voor de MX-5 geen omnium wel rechtsbijstand.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
Leave a comment:
Leave a comment: