BMW E91 318d (90kw/122pk) van 2007
21 jaar - 3 jaar rijbewijs.
Auto staat op de ouders hun naam met mij als courante bestuurder.
Prijs voor BA + RB = 678,68 EUR
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenNeemt er niemand dan de bestuurdersverzekering als optie, ik zie vooral enkel BA+RB?
In cijfers heeft 1\3 van de Belgen een bestuurders verzekering.
2) voor de jaren 90 waren inzittenden niet mee verzekerd dacht ik dus dan was een bestuurders verzekering veel belangrijker.
De overheid moest te veel betalen voor de gewonde inzitenden (alee sociale zekerheid) dus hebben ze dit een verplichting gemaakt voor verzekeraars de passagiers sowizo mee te verzekeren in de ba. Zelfde voor de brandverzekering die nu ook waterschade dekt...eigenlijk ou het water verzekering moeten noemen ipv brand.
Leave a comment:
-
Guest repliedlekker toch als jonge gast moto rijden.
verzekering koste me eerst 500 nu 360 voor 1,7 liter yamaha mt01. natuurlijk niks omnium of zo ma goe.. toch fijn om als tiener en nu als twintiger met snelle moto's rijden zonder hoge verzekeringspremies. en dat terwijl ik al een 2 accidenten heb gehad, 1 mijn fout 1 niet (pert total)
Leave a comment:
-
Neemt er niemand dan de bestuurdersverzekering als optie, ik zie vooral enkel BA+RB?
Leave a comment:
-
BMW 525d -> 390 euro (BA)
BMW 520d -> +/- 580 euro (kleine omnium)
BMW 635CSI -> +/-130 euro (onbeperkt gebruik, gewone platen)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenVandaag een offerte gekregen.
voertuig:
Mini cooper S, 120 KW
Waarborgen:
Aansprakelijkheid (BM A00)
Rechtsbijstand
Volledig omnium
Premie:
2807.70 euro per jaar (taksen inclusief)
Van KBC waar wij voor al de rest zijn verzekerd.
Ik ben wel jonger dan 25 jaar en de wagen heeft sportkenmerken.
Is voor 154 KW/210 pk
Ben 21 en 3 jaar rijbewijs
Leave a comment:
-
Pfff veel geld voor een cooper S , ik betaalde 480 euro en max 10.000km per jaar.
Leave a comment:
-
Vandaag een offerte gekregen.
voertuig:
Mini cooper S, 120 KW
Waarborgen:
Aansprakelijkheid (BM A00)
Rechtsbijstand
Volledig omnium
Premie:
2807.70 euro per jaar (taksen inclusief)
Van KBC waar wij voor al de rest zijn verzekerd.
Ik ben wel jonger dan 25 jaar en de wagen heeft sportkenmerken.
Leave a comment:
-
regelmatige bestuurder wilt zeggen max één keer per week. En wees gerust dat ze bij grote uitkeringen de buren en omgeving zullen afgaan... Mijn auto staat op mijn bvba en dan maakt het weinig of mijn vriendin er mee rijdt...
Leave a comment:
-
En wat als jij met de wagen van je broer een ongeliuk hebt? Het enige wat ze eventueel zouden kunnen stellen is dat je aan fraude doet indien je mededeelt dat iemand jonger dan X jaar ook regelmatig met de wagen rijdt, maar indien wel aangegeven als zijnde één van de regelmatige bestuurders denk ik dat ze je weinig kunnen maken.
Leave a comment:
-
Wat gebeurt er als je een ongeluk hebt en de verzekering kan bewijzen dat niet je ouders maar jij de vaste bestuurder bent ?
Allemaal goed en wel ol de wagen op naam van je ouders te verzekeren... maar als je iets voorhebt .....
Tenzij je ook als regelmatige bestuurder vermeld staat ?
Sent from my Samsung Galaxy S3 now Free
Leave a comment:
-
Jag S-Type Sport 3.0
3.0l benzine, 240pk
Auto staat op naam van ouders
€300 per jaar: verzekering (geen km beperking) + rechts bijstand
€400 per jaar: verzekering (geen km beperking) + rechts bijstand + heel EU pech verhelping (dit heb ik dus genomen)
Maar tijdens de winter word de verzekering stop gezet, en betaal ik maar rond de €200-300 per jaar.Last edited by GoldenEye; 20/10/2013, 22:47.
Leave a comment:
-
Guest repliedNaar aanleiding van dit topic eens gevraagd aan een verzekeraar in de buurt om een offerte, hij ging rondvragen naar de goedkoopste prijs
Al denk ik niet dat ik veel profijt zal kunnen doen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenKW zie zijn post hier
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennet de nieuwe binnengekregen voor de C200 CDI op 143kw, eerste jaar zonder omnium nu en ik moet 387 euro betalen
Leave a comment:
-
net de nieuwe binnengekregen voor de C200 CDI op 143kw, eerste jaar zonder omnium nu en ik moet 387 euro betalen
Leave a comment:
-
Dan is niet enkel bij DVV, ook bij andere verzekeringen is dit mogelijk.
Ik heb hetzelfde gedaan bij Dexia (nu Belfius), ik heb zelfs de bonussen die mijn vader had mee overgenomen.
Dat maakt dat ik nu op BM -05 sta, dus ik sta wel heel veilig, zelfs al zou ik een ongeval in fout hebben, dan nog zal mijn premie niet stijgen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk BerichtenZoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.
Heb ik ook zo kunnen doen, nu zit ik alles op mijn eigen naam en aan BM 0.
mijn vriendin heeft een citroen C2 verzekerd op mijn naam met haar als hoofdbestuurder(zij rijd met voorlopig rijbewijs)
Ook aan BM0.
Leave a comment:
Leave a comment: