Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A160
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Zeker. Ik wou nog een verzekering tegen glasbreuk, brand en diefstal nemen maar de vrijstelling was zo hoog dat ik zelf mijn ruit moest betalen indien deze kapot zou zijn...
    Vrijstelling op glasbraak (en eigenlijk op alle bovenstaande waarborgen) lijkt me eerder ongebruikelijk ? Normaal is deze enkel van toepassing bij eigen schade.

Leave a comment:

• TimH
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Uw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook
    Ken hem wel persoonlijk, maar heb dan precies toch wel 14 voertuigen te kort

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Uw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook

Leave a comment:

• TimH
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Een 330d staat als sportwagen geklasseerd bij de maatschappijen. Dat doet de prijs sterk stijgen. Tel daarbij een catalogusprijs van 60.000 dan vind ik 2.100 euro per jaar voor een BA én full omnium nog best meevallen. Dat was inclusief heel wat kortingen. De prijs zonder korting lag heel wat hoger.

Heb BM 0 op dit ogenblik.
    Dan zal dat voor een A5 3.0 TDI quattro waarschijnlijk ook wel gelden.
    Gezien mijn leeftijd BM van 4.
    Ik vind alleen dat sommige toch echt wel weinig moeten betalen.

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Geen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).
    Zeker. Ik wou nog een verzekering tegen glasbreuk, brand en diefstal nemen maar de vrijstelling was zo hoog dat ik zelf mijn ruit moest betalen indien deze kapot zou zijn...

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Ongeveer 1380 € full omnium.
    BMW 120d.
    BM 0.
    Geen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk Berichten
    Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
    Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
    Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.
    Een 330d staat als sportwagen geklasseerd bij de maatschappijen. Dat doet de prijs sterk stijgen. Tel daarbij een catalogusprijs van 60.000 dan vind ik 2.100 euro per jaar voor een BA én full omnium nog best meevallen. Dat was inclusief heel wat kortingen. De prijs zonder korting lag heel wat hoger.

Heb BM 0 op dit ogenblik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wagen op eigen naam, 75PK 55KW
    829€ per jaar... BM 10
    669 BA
    48,65 rechtsbijstand
    110 bescherming v/d bestuurder

Leave a comment:

• TimH
    replied
    Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
    Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
    Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ja op eigen naam bij AG Insurance. Moet er wel bij zeggen dat mijn pa werkt voor BNP (AG is van BNP) en dat al onze bankzaken bij de bank zitten waar mijn verzekering zit.
    Bijna 't zelfde als van mij, zit ook bij AG Insurance en betaal voor mijn V ook iets van een 930 dacht ik.

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
    Wat, op uw naam!? bij welke verzekeraar is dat?
    Ja op eigen naam bij AG Insurance. Moet er wel bij zeggen dat mijn pa werkt voor BNP (AG is van BNP) en dat al onze bankzaken bij de bank zitten waar mijn verzekering zit.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Ze moesten je opsluiten ;-) van een s naar een diesel ;-)
    Ik weet t maar hij rijdt behoorlijk goed :shame:

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Audi A1 1.6tdi 105pk (77kw)
    BA & RB: €970
    18j BM: 11
    Wat, op uw naam!? bij welke verzekeraar is dat?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Bmw 120d : max. 10.000km, 12 jaar schadevrij.
    400 euro.
    Ze moesten je opsluiten ;-) van een s naar een diesel ;-)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De grote schuldige aan deze torenhoge verzekeringspremies zijn sommige dealers/carrosseriebedrijven die elk verzekeringsgevalletje aangrijpen om de verzekeringen op te lichten (en zo dus onrechtstreeks de klant die uiteindelijk een hogere premie betaald) door niet uitgevoerde werken fors te factureren. Meer doorgedreven controle kan hier veel oplossen.

Leave a comment:

• Gastje
    Guest replied
    Binnen 14 dagen zo op de baan , bmw 3 gt 135 kw , BM -2 , BA: 301,90 EUR , rechtsbijstand: 46,36 EUR ,volledige omnium: 900,17 EUR voor een dekking in aangenomen waarde en met een vaste vrijstelling van 1,5% De eerste 30 maanden gebeuren er geen waardeverminderingen.
    Volledige omnium verleent dekking voor schade door brand, diefstal, glasbreuk, schade door natuurelementen, schade door wild en/of loslopende dieren en eigen schade inclusief vandalisme.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Bmw 120d : max. 10.000km, 12 jaar schadevrij.
    400 euro.

Leave a comment:

• Novastar
    replied
    Check eens op de site van ethias ... heb je direct je antwoord

Sent from my ME301T using Tapatalk 4

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Iemand een idee wat een c220 cdi van 1998 zou kosten voor een 18 jarige ?

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Iets met A en B.

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
    hahahahahahahahaha echt lachen als ik die bedragen hier lees zijn jullie nu allemaal zot ofwa? Of kennen jullie niks van een verzekering?
    Enkel hierboven Bmw M3 en M5 hebben een schappelijke BA maar die zullen wel 26+ zijn denk ik.

€772 230kw BA 21j volledig op mijn naam trouwens.
    Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
    En bij welke verzekeringsmaatschappij of hoe of schrijf gij dat alleen om anderen te becommentarieren?
    Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Ben ik ook wel benieuwd naar. En ook welke auto

Leave a comment:

Working...
X