Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenUw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook
Leave a comment:
-
Uw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen 330d staat als sportwagen geklasseerd bij de maatschappijen. Dat doet de prijs sterk stijgen. Tel daarbij een catalogusprijs van 60.000 dan vind ik 2.100 euro per jaar voor een BA én full omnium nog best meevallen. Dat was inclusief heel wat kortingen. De prijs zonder korting lag heel wat hoger.
Heb BM 0 op dit ogenblik.
Gezien mijn leeftijd BM van 4.
Ik vind alleen dat sommige toch echt wel weinig moeten betalen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGeen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).
Leave a comment:
-
Ongeveer 1380 € full omnium.
BMW 120d.
BM 0.
Geen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk BerichtenZoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.
Heb BM 0 op dit ogenblik.
Leave a comment:
-
Guest repliedWagen op eigen naam, 75PK 55KW
829€ per jaar... BM 10
669 BA
48,65 rechtsbijstand
110 bescherming v/d bestuurder
Leave a comment:
-
Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJa op eigen naam bij AG Insurance. Moet er wel bij zeggen dat mijn pa werkt voor BNP (AG is van BNP) en dat al onze bankzaken bij de bank zitten waar mijn verzekering zit.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk BerichtenWat, op uw naam!? bij welke verzekeraar is dat?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenZe moesten je opsluiten ;-) van een s naar een diesel ;-)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAudi A1 1.6tdi 105pk (77kw)
BA & RB: €970
18j BM: 11
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenBmw 120d : max. 10.000km, 12 jaar schadevrij.
400 euro.
Leave a comment:
-
Guest repliedDe grote schuldige aan deze torenhoge verzekeringspremies zijn sommige dealers/carrosseriebedrijven die elk verzekeringsgevalletje aangrijpen om de verzekeringen op te lichten (en zo dus onrechtstreeks de klant die uiteindelijk een hogere premie betaald) door niet uitgevoerde werken fors te factureren. Meer doorgedreven controle kan hier veel oplossen.
Leave a comment:
-
Guest repliedBinnen 14 dagen zo op de baan , bmw 3 gt 135 kw , BM -2 , BA: 301,90 EUR , rechtsbijstand: 46,36 EUR ,volledige omnium: 900,17 EUR voor een dekking in aangenomen waarde en met een vaste vrijstelling van 1,5% De eerste 30 maanden gebeuren er geen waardeverminderingen.
Volledige omnium verleent dekking voor schade door brand, diefstal, glasbreuk, schade door natuurelementen, schade door wild en/of loslopende dieren en eigen schade inclusief vandalisme.
Leave a comment:
-
Check eens op de site van ethias ... heb je direct je antwoord
Sent from my ME301T using Tapatalk 4
Leave a comment:
-
Guest repliedIemand een idee wat een c220 cdi van 1998 zou kosten voor een 18 jarige ?
Leave a comment:
-
Iets met A en B.
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichtenhahahahahahahahaha echt lachen als ik die bedragen hier lees zijn jullie nu allemaal zot ofwa? Of kennen jullie niks van een verzekering?
Enkel hierboven Bmw M3 en M5 hebben een schappelijke BA maar die zullen wel 26+ zijn denk ik.
€772 230kw BA 21jvolledig op mijn naam trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk BerichtenEn bij welke verzekeringsmaatschappij of hoe of schrijf gij dat alleen om anderen te becommentarieren?Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenBen ik ook wel benieuwd naar. En ook welke auto
Leave a comment:
Leave a comment: