Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Voor de nieuwe espace 200 pk, betaal ik 1560 per jaar, franchise van 1250 euro (omnium)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    rij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j

leeftijd 44
    B/M 0
    Randgemeente Brugge
    jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km

hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
    heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik
    Ja 750 euro voor omnium (mazda 3 2.0L 165pk) is inderdaad zeer scherpe prijs mijn gedacht!
    Mvg,
    Last edited by ; 12/02/2016, 09:23.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    rij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j

leeftijd 44
    B/M 0
    Randgemeente Brugge
    jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km

hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
    heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
    Run, as fast as you can... Kan minstens €1000 minder, brussel stad of niet
    Hoe kan jij zeggen dat dit 1000 euro goedkoper kan zonder de exacte omstandigheden te kennen? Je kent de cataloguswaarde niet, je kent de afschrijvingsformule niet, je kent de antecedenten van de bestuurder niet, .... maw de voornaamste criteria om een premie te bepalen zijn onbekend ....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
    Prijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
    Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
    Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.
    Idd maar bijna onbegonnen werk, algemene voorwaarden van bvb AXA beslaan maar liefst 80 pagina's! Vandaar mijn keuze voor makelaar, die kan je hierin helpen. Plus zijn bijstand bij schade en altijd iémand bereikbaar. Voor mij de meerprijs waard maar dat moet ieder voor zich uitmaken.

Leave a comment:

• LaurensWIT
    replied
    BMW 520D GT - omnium 2100/jaar.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
    Full omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.
    Doe het ietsje beter voor zelfde auto(wel 265 pk) 1120 Eur. Maar 2 jaar volledige cataloguswaarde + wrap terugbetaald bij total loss. Zit op bonus malus -2.

Leave a comment:

• Nicooo
    replied
    Is nochtans reeds via een makelaar die met verschillende maatschappijen werkt. Is nu bij Axa verzekerd. Inderdaad cataloguswaarde 58K, engelse franchise boven de 750 EUR, heb in het verleden (6 jaar geleden ondertussen wel een perte total gehad bij dezelfde maatschappij met een 6 maand oude golf VI indertijd). Dus mijn verleden speelt niet in mijn voordeel. Eind dit jaar stop ik met de omnium, waarschijnlijk neem ik dan een kleine omnium. BA is slechts 800 EUR hierin en 2000 EUR voor de full omnium.

Leave a comment:

• Snelle
    replied
    Prijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
    Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
    Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.

Leave a comment:

• Streamline
    replied
    Full omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.

Leave a comment:

• trimitie
    replied
    ik heb eindelijk sinds 2016 korting op mijn autoverzekering wegens veiligheidsopties zoals automatisch remsysteem (city safety system ) en adaptieve cruise control met radar detectie ! 20% korting dus nu 345 ipv 430 € voor verzekering en rechtsbijstand voor mijn Volvo XC60 D3 163pk bij Fidea !! nie slecht he !

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Geen franchise en dan waarschijnlijk verzekerd op cataloguswaarde, die bij een dik aangeklede 320d ook tegen de 60k kan aantikken.

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Mja je betaalt natuurlijk goed extra voor het gebrek aan franchise

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
    2800 EUR full omnium voor een F31 320D, zonder franchise. Woon wel in Brussel stad, hoge cataloguswaarde, verzekerd op vennootschap. etc...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    301eu kmverzekering (8000km) bij corona direct Ba+rb+bestuurder
    Volvo v50 1.8 naft met 125 tamme pk's

Sent from my D5803 using Tapatalk

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk Berichten
    Jaarlijks veranderen van maatschappij ,zowel voor gas ,elek,GSM,verzekeringen .
    Dat doet wonderen je zou verschieten wat je wint
    Lijkt me toch niet slim. Altijd bij dezelfde blijven lijkt me voordeliger. Vooral als je dan eens iets aan de hand hebt doen ze niet snel moeilijk, net omdat je al zoveel jaar klant bent.

Leave a comment:

• A160
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk Berichten
    Hoeveel keer denk je dat klaar te spelen, zonder dat je het deksel op je neus te krijgen ? De makelaar steekt tijd en energie in je dossier, moet scherp gaan, verdient er dus minder aan, en na een jaar trek je er weer weg. Op den duur hebben ze het wel door, als je af komt met schadeattesten van vier verschillende maatschappijen.

Leave a comment:

• A160
    replied
    Vrijdag de nieuwe voorwaarden binnen gekregen voor de verzekering van de Mini: BA/uitgebreide rechtsbijstand/full omnium (met 400 euro vrijstelling) in aangenomen waarde - net geen 51 euro per maand.
    Eén van de weinige voordelen van het verouderingsproces.

Leave a comment:

• Piccolo
    replied

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
    Kw is bij mij hetzelfde als vermogen :p
    Uw kw ligt toch een stuk lager dan bij mij dus vandaar dus uw 1900€ full omnium.
    Ik zat mij vivium en nu bij baloise
    Ik beweerde ook niet dat kw niet hetzelfde zou zijn als vermogen.

Ik vroeg vorig jaar verzekering voor model s85 en daarna offerte voor P85d en die verzekeringspremies waren bijna exact dezelfde daar waar het vermogen bij de p85 bijna het dubbel is..

Leave a comment:

Working...
X