Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf rijden op circuit met Aston Martin of Ferrari

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelf rijden op circuit met Aston Martin of Ferrari

Als geschenk ben ik op zoek naar best formule (hierbij bedoel ik betaalbaar) om iemand een kado te geven om zelf ritjes te rijden op circuit met Aston Martin of Ferrari (niet van die oude modellen) of dergelijke auto's.

Liefst ook in België. Zandvoort in Nederland bied er heel wat aan, maar dat is wat ver.

Van welke regio ben je en wat is betaalbaar voor jou? Dat is nogal relatief...
    Het mag dus niet ver zijn en niet veel kosten.
    Ik zou deze aanraden:

30 minuten
    89 euro
    Last edited by Rames; 13/04/2011, 01:46.

Comment

Hhahaahaha cool Ferrari

Nee, budget, bwa rond 200 euro. Voorgestelde rit is op de openbare weg, terwijl ik zoek naar circuit rijden

Comment

Ik denk dat je voor dat geld niet veel gaat vinden om op circuit te rijden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
          Hhahaahaha cool Ferrari

Nee, budget, bwa rond 200 euro. Voorgestelde rit is op de openbare weg, terwijl ik zoek naar circuit rijden

200 euro?

Zelf rijden?

Op circuit?

Met ferrari of aston?

Allé, als iemand dat vindt wil ik het ook wel weten!
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Hhahaahaha cool Ferrari

200 euro.

Misschien kan je met een Dacia gaan circuitrijden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              200 euro.

Misschien kan je met een Dacia gaan circuitrijden !

Het heeft toch wel iets :

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

200 euro, om zelf met zo een wagen op circuit te rijden? Euh? Zelfs op de openbare weg lukt dat nog niet voor deze prijs.

Je kan altijd deze firma nemen:

Zoek dan ook wel even op hoe je hier in je hemd wordt gezet

Tip: biedt een co ritje op circuit aan, bv bij mensen als www.viptrackdays.eu , daar dagen wel regelmatig zulke wagens op en voor uw budget kan je daar meer dan 1 co ritje versieren met zulke wagens, ben je niet bedrogen en heb je een HELE of halve dag fun.

Comment

Voor 700 Eur kan je een Exige 240S huren bij RSR voor 4 laps Nordschleife.

Ze hebben daar Porsches ook.

Comment

Misschien een rijvaardigheidscursus als cadeau geven ?

Is ook plezant en je leert er iets

Met je budget van rond de 200 eur kan je al een dagje weg.

Comment

Misschien de moeite

Comment

Imo nog altijd de beste Bongo Ne keer gekregen van mijn madam voor mijne verjaardag. Come to think of it, een paar jaar terug nen Bongo, dit jaar nen trackday... I'm a spoilt little bitch

Comment

Een maat van mij heeft ook nog eens zoiets dergelijks gekregen van z'n vriendin voor een verjaardag. Ben toen ook even mee gaan kijken.

Uiteraard is het ritje maar van korte duur en ben je beperkt in gas geven maar het is toch een leuke ervaring lijkt mij:

www.sprint-racing.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Voor 700 Eur kan je een Exige 240S huren bij RSR voor 4 laps Nordschleife.

Ze hebben daar Porsches ook.
                            check wel effe de "franchise"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Formule met 4 laps Aston en 4 laps Porsche ziet er wel plezant uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                Misschien een rijvaardigheidscursus als cadeau geven ?

Is ook plezant en je leert er iets

Met je budget van rond de 200 eur kan je al een dagje weg.
                                Idd dat lijkt me een pak meer fun ! Het is zo dat ik de microbe trouwens te pakken kreeg....

Toevallig tegen gekomen:
                                Last edited by Jokke_vlo; 13/04/2011, 12:27.

Comment

Soms komt zoiets op www.ibood.com of www.1dayfly.be

Een vriendin gaat zo in juli in Zolder rijden met een porsche, ferrari, lamborghini en nog 2 wagens dacht ik.
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Je mag blij zijn als je voor 200euro mag meerijden in een nieuwe Ferrari of Aston .

Comment

www.asce.be , € 750 incl btw een hele dag met audi r8 5.2 fsi scheuren ( echt scheuren hé ) . dit is zeker de moeite ! is niet rustig rondjes rijden , tegen het einde van de dag heb je toch een setje nieuwe banden erdoor gejaagd . heb ik 1,5 jaar geleden gedaan . samenleggen met een paar en dan kan je da cadeau doen .

PS : geen franchise , ik vroeg toen wat gebeurt er als ik in de betonnen muur ga ?? Antwoord , geen probleem we hebben er nog 5 reserve bij , dan krijg je gewoon een nieuwe ! zit met 20 autos op circuit en krijgt degelijke uitleg . Je gaat opgesplitst per 5 op toer en de instructeur rijd vooraan in een wagen , ge moet goe gas geven om ze bij te kunnen houden hoor ! ge moogt doorgaan .
                                      Last edited by ; 13/04/2011, 17:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                        Een vriendin gaat zo in juli in Zolder rijden met een porsche, ferrari, lamborghini en nog 2 wagens dacht ik.
                                        Hoe is je vriendin daar aangekomen en hoeveel kost dat?

Comment

Working...
                                        X