Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlijnspecialist met zin voor nauwkeurigheid gezocht.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Uitlijnspecialist met zin voor nauwkeurigheid gezocht.

    Ik ben dus op zoek naar een bandencentrale of dergelijke die een beetje gemotiveerd is om precisiewerk te leveren.
    Niet 5 minuten sleutelen om het spoor net binnen de toleranties te mikken om vervolgens te zeggen voila is 35€ aub..

    Maar wel iemand die nog beetje moeite wil doen om het spoor links/rechts perfect symmetrisch te zetten alsook het camber.
    Want de meeste komen zelfs niet aan het camber.Dat klein beetje verschil voel je toch niet meneer... yeah right!

    Vroeger had ik een adresje waar ze alles perfect symmetrisch en zelfs in het midden vd toleranties zetten, kan verzekeren dat dit nogal
    verschil kan maken op de 'handling' vd wagen en neutraliteit vh weggedrag. Helaas moet je daar ook al niet meer zijn voor een goede afstelling.

    Dus iemand een adresje? Liefs regio westvl al wil ik daarvoor wel een serieus eindje rijden.
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

  • #2
    Even volgen.

    Comment


    • #3
      Eerst moet jij je afvragen als fijnregelen wel KAN op jouw wagen

      De meeste wagen kunnen gewoonweg niet zéér nauwkeurig geregeld worden omdat de constructeur het gewoon niet voorzien heeft.

      Mijn mazda mx-5 kan super fijn geregeld worden omdat mazda weet dat veel mensen ermee op circuit gaan en er competitie voor bestaan, dus voorzien ze een manier om alles super fijn naar wens te regelen.
      Maar bij mijn bmw E92 (3 coupé last model) daartegen kan het maar gewoon geregeld worden zoals de meeste wagen en dan is het maar mikken om in de tolerantie normen te vallen.
      2014 Porsche Boxster 981
      2015 BMW serie 2 Cab 220d

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
        Eerst moet jij je afvragen als fijnregelen wel KAN op jouw wagen

        De meeste wagen kunnen gewoonweg niet zéér nauwkeurig geregeld worden omdat de constructeur het gewoon niet voorzien heeft.

        Mijn mazda mx-5 kan super fijn geregeld worden omdat mazda weet dat veel mensen ermee op circuit gaan en er competitie voor bestaan, dus voorzien ze een manier om alles super fijn naar wens te regelen.
        Maar bij mijn bmw E92 (3 coupé last model) daartegen kan het maar gewoon geregeld worden zoals de meeste wagen en dan is het maar mikken om in de tolerantie normen te vallen.
        Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

        Comment


        • #5
          Bij veel wagens is het camber vooraan vast, en kan er niets geregeld worden, enkel een mini beetje door het subframe te verschuiven. Over welke auto hebben we het juist?

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk Berichten
            Bij veel wagens is het camber vooraan vast, en kan er niets geregeld worden, enkel een mini beetje door het subframe te verschuiven. Over welke auto hebben we het juist?
            Z4 E89 .

            Of het camber vooraan te regelen valt ben ik niet zeker... achteraan in elk geval wel.
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

            Comment


            • #7
              Banverco in Oostende is ni slecht, zeker als de patron zelf gaat uitlijnen!!! Niks op aan te merken.

              Puype in Brugge is naar 't schijnt ook ni slecht.

              Natuurlijk moet je wel rekening houden met de beperkingen van je ophanging hé.
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

              Comment


              • #8
                Bij Puype in Brugge ben ik onlangs geweest maar weer vertrokken want het was daar een kleine overrompeling.
                Mss dat ik het daar eens zal proberen, staan wel twee uitlijnbanken maar het zag er daar allemaal nogal hektisch uit.

                En de moderne BMW's kunnen ze toch wel genoeg aan afregelen dacht ik.
                Camber op de achteras hebben ze in elk geval al eens bijgeregeld, maar of het op de vooras ook instelbaar is weet ik niet... de ophanging vooraan is in elk geval dezelfd als in de huidige 3-reeks en 1-serie.
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

                Comment


                • #9
                  als je mij een uitlijntoestel fixt wil ik dat gerust doen voor u.
                  Alles is goed te zetten. hoeveel keer ik al triangels heb uitgeveild, or rondellen bijsteken...

                  Als een wagen een accident gehad heeft, en die is niet goed gericht, maar moet naar de keuring na ongeval, wat moet je dan doen?

                  Comment


                  • #10
                    12345

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                      als je mij een uitlijntoestel fixt wil ik dat gerust doen voor u.
                      Alles is goed te zetten. hoeveel keer ik al triangels heb uitgeveild, or rondellen bijsteken...

                      Als een wagen een accident gehad heeft, en die is niet goed gericht, maar moet naar de keuring na ongeval, wat moet je dan doen?
                      De vraag is natuurlijk hoe kan ik een uitlijntoestel fixen he...
                      Werk je in die sector?
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

                      Comment

                      Working...
                      X