Ik ben al enkele jaren eigenaar van een Toyota Hilux 2005, dewelke ik occasie gekocht heb.
Tot nu toe ben ik ongevalvrij (enja, zelfs boetevrij!
).
Deze Hilux is een extra-cab = bestuurder + passagier, met achteraan een krappe achterbank voor (in 't slechte geval) nog is 2 passagiers.
Er ligt een 2,5 D4D motor in.
Hij is ingeschreven als lichte vracht.
Doch betaal ik een dikke €670,- verzekering (excl. de halve omnium).
Als ik nu de verzekeringskost van andere lichte vrachtwagens hoor, liggen deze beduidend lager dan hetgene ik betaal.
Is er iets dat ik over het hoofd zie ivbm. de berekeningen van m'n verzekeringsmakelaar?
Graag topic gerelateerde antwoorden, aan mensen die hun beklag willen doen over 4x4 wagens heb ik geen boodschap.
Ik zie mezelf geen zware remork op een veldweg trekken met een fiat panda
Tot nu toe ben ik ongevalvrij (enja, zelfs boetevrij!

Deze Hilux is een extra-cab = bestuurder + passagier, met achteraan een krappe achterbank voor (in 't slechte geval) nog is 2 passagiers.
Er ligt een 2,5 D4D motor in.
Hij is ingeschreven als lichte vracht.
Doch betaal ik een dikke €670,- verzekering (excl. de halve omnium).
Als ik nu de verzekeringskost van andere lichte vrachtwagens hoor, liggen deze beduidend lager dan hetgene ik betaal.
Is er iets dat ik over het hoofd zie ivbm. de berekeningen van m'n verzekeringsmakelaar?
Graag topic gerelateerde antwoorden, aan mensen die hun beklag willen doen over 4x4 wagens heb ik geen boodschap.
Ik zie mezelf geen zware remork op een veldweg trekken met een fiat panda

Comment