Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto lening zwarte lijst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto lening zwarte lijst

Hallo,
    een dringende vraag kan iemand mij helpen waar ik een auto lening kan krijgen ook al staat mijn partner op de zwarte lijst.
    Vorig jaar voor ik mijn wagen bestelde had ik bij mijn bank inlichtingen aangaande een auto lening daar mijn echtgenote bij een vorige relatie op de zwarte list is beland. Daar ik bij mijn bank nog als ongehuwd was ingevuld kon ik zonder problemen die lening krijgen dus ik de wagen besteld waarbij de wagen op €37000 kwam. Daar betaal ik zelf €24000 als voorschot en moest ik nog €13000 lenen bij mijn bank. Wat gebeurde er nu er was een andere bankbediende en die vroeg mijn loon uittreksels waar er natuurlijk gehuwd op vermeld staat. Om het verhaal kort te maken ik kan die lening niet krijgen daar mijn echtgenote op de zwarte lijst is beland met een belachelijke soms van €500.
    Nu is mijn vraag kan iemand mij aan een krediet instelling helpen die er geen probleem van maakt met die zwarte lijst als er maar geen woeker prijzen voor moet neergeteld worden.

Met meeste dank van een hopeloze man

Comment

Betaal die schuld af, en doe een aanvraag bij bank om geschrapt te worden.
      Als je geen schulden meer hebt, dan kunnen ze je vrij snel schrappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        is mijn bank al meer dan 36 jaar waar mijn loon en verrichtingen plaats vinden en zij maken een probleem met die zwarte lijst ook al is die schuld al via de schuld bemiddelaar vereffend

Comment

De zwarte lijst is er helaas niet voor niets. Ik vermoed dat er rekening mee zal worden gehouden. Ik vermoed dat je best de Nationale Bank zelf contacteert.
          1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
            is mijn bank al meer dan 36 jaar waar mijn loon en verrichtingen plaats vinden en zij maken een probleem met die zwarte lijst ook al is die schuld al via de schuld bemiddelaar vereffend
            Probleem met zwarte lijst is dat je er niet zomaar van wordt geschrapt ook al is de schuld effen. Dan sta je geregistreerd als wanbetaler en dient deze lijst om andere banken te waarschuwen dat 1 bank al serieuze problemen heeft gehad om zijn centen terug te krijgen... Vraag es na bij je bank wanneer je vrouw in aanmerking komt om geschrapt te worden...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Contacteer zsm Nationale Bank voor meer info.

Belangrijk:

U wordt van de zwarte lijst geschrapt:
              - één jaar vanaf het moment dat er geen achterstallen meer zijn;
              - twee jaar vanaf het moment dat de volledige schuld is betaald, als de kredietovereenkomst werd opgezegd;
              - tien jaar vanaf het moment van registratie, als de schuld niet werd betaald.

Ook belangrijk:

U kunt dus niet zomaar de registratie laten schrappen. U kunt wel inzage krijgen van deze gegevens. Daarvoor moet u een brief schrijven aan de Nationale Bank, Centrale voor Kredieten aan Particulieren, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel.
              Bij deze brief moet u een kopie doen van de voor- en achterkant van de identiteitskaart. Zijn er volgens u foute gegevens opgeslagen, dan kunt u een rechtzetting vragen. U moet dan wel documenten bijvoegen die bewijzen dat er inderdaad een fout werd begaan.
              Gaat men daar niet op in, dan kunt u nog altijd klacht indienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer, F.O.D. Justitie, Waterloolaan 115, 1000 Brussel.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                U wordt van de zwarte lijst geschrapt:
                - één jaar vanaf het moment dat er geen achterstallen meer zijn;
                - twee jaar vanaf het moment dat de volledige schuld is betaald, als de kredietovereenkomst werd opgezegd;
                - tien jaar vanaf het moment van registratie, als de schuld niet werd betaald.
                Wou ik net zeggen.

Comment

Niet enkel de "zwarte lijst" (negatieve centrale) kan voor problemen zorgen, er bestaat ook een positieve centrale. Elke lening/kredietkaart/opening kredietlijn/afbetaling huis, auto, tv of gsm , dat staat daar allemaal in. De positieve kredietcentrale geeft geen advies zoals de NB, elke bank is toch vrij om de lening wel of niet toe te staan. Dit heeft tot doel om de totale schuldenlast van een kredietnemer beter te kunnen inschatten.
                  Voor zover ik het begrepen heb was je vroeger niet getrouwd met je partner, toen je de eerste keer de aanvraag deed, en ondertussen ben je getrouwd met deze parter, waardoor beide echtgenoten nu hoofdelijk aansprakelijk zijn. Ik zou je eigen bank nog eens aanspreken, en liefst in het bureau van de kantoorhouder, niet achter glas met de eerste de beste bediende, je situatie uitleggen, bewijs meebrengen van de betaling van de achterstallige 500 euro, en hun verwijzen naar hun eerste aanvraag waar het toen blijkbaar geen probleem was. Vraag nog eens naar hun criteria waarom je nu geweigerd werd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                    Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.

Ik zou het je niet aanraden, maar misschien is je laatste hulpmiddel:

Comment

Voor slechts 12,5% rente wil ik u die 13.000 wel lenen.

Comment

he wittyrudy,

wil dit zeggen dat je je auto donderdag niet kon halen.

Heeft Opel in Belgie niet iest van finaciering, dan maar tegen iets hogere rente

Sterkte

Remmy

Comment

Working...
                        X