Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear presentator Richard Hammond in kritieke toestand.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
    Strak. goed nieuws
    dus Top Gear zou wel eens géén 6 maanden worden uitgesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
      dus Top Gear zou wel eens géén 6 maanden worden uitgesteld?
      Ik hoop inderdaad van niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
        hamster
        Is u hamster dood?

On topic:rap gereden rap herstel de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Comment

• ben echt eens benieuwd hoe JC het gaat aanpakken in de show

ben echt blij dat hamster terug beter is

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
            Is u hamster dood?

On topic:rap gereden rap herstel de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Hamster is de bijnaam van Richard.

Comment

• Beelden van de crash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                Ja man, ge krijgt er kippenvel van als ge zoiets ziet gebeuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                  Ja man, ge krijgt er kippenvel van als ge zoiets ziet gebeuren...
                  Ja, dan zijt ge toch wel bezorgd...

Hoe zou zijn moeder zich voelen als ze zoiets ziet?

*uberlol*

Comment

• niet te doen

Comment

• Hammond's crash wordt uitgezonden

LONDEN - De Britse openbare omroep BBC plant een speciale documentaire waarin de bijna-fatale crash van Richard Hammond zal worden getoond en toegelicht.

De 36-jarige presentator van het populaire TV-programma Top Gear herstelt op dit ogenblik van het ongeluk dat vorige maand bijna zijn dood werd. Hammond crashte zijn dragster met straalmotor aan een snelheid van 480 km/u en ging verschillende keren over kop. Hij herstelt goed en zal waarschijnlijk geen blijvende schade ondervinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani

niet te doen

second

Comment

• Hamster in een dragster

Comment

• Series 9 was scheduled to air on BBC Two from 8 October and end "sometime in November". However, on 20 September 2006 Richard Hammond was seriously injured while driving a jet-propelled car at 280+ mph for a feature for the show. On Sunday 24 September the BBC said: "It also confirmed the final part of the Best of Top Gear had been postponed indefinitely and the new series, due to begin on 8 October, will be delayed", and is not due to air until Richard Hammond is well enough to participate fully. Both the BBC and the Health and Safety Executive are carrying out their own internal enquiries. On 5 October, filming resumed on features for the new series that Richard was not involved with
                            Ik vraag me af hoe lang we zullen moeten wachten

Comment

• Ik kon daarstraks op het werk niet bekijken, en dacht al waarm lachen die daar nu allemaal mee???

Maar nu **bulder**

Comment

• Top Gear-presentator na ongeluk weer op motor

Richard Hammond heeft voor het eerst sinds zijn auto-ongeluk weer een ritje gemaakt op zijn motor. De presentator van het televisieprogramma Top Gear raakte medio september ernstig gewond. Hij was zijn geheugen twee weken kwijt als gevolg van hersenbeschadiging, maar is inmiddels vrijwel volledig hersteld.

Hammond noemde zijn tochtje door de straten van Londen fantastisch. "De eerste paar minuten was ik wel wat beverig", erkent hij voor de Britse omroep BBC.

20 jaar jonger
                                Het ongeluk heeft er niet voor gezorgd dat zijn liefde voor gemotoriseerde voertuigen is bekoeld. "Toen ik op mijn motor zat, leek het net alsof ik nooit gewond ben geraakt." De 36-jarige presentator kan tijdens het motorrijden alle zorgen van zich laten afglijden. "Normaal doe ik allemaal dingen die volwassenen doen, maar als ik aan het rijden ben, voel ik me weer 20 jaar jonger."

Tijdens zijn eerste tochtje sinds het ongeluk kwam ieder ritje uit het verleden bij hem naar boven. "Ik ben nog steeds dol op motorrijden, al ben ik wel voorzichtiger geworden."
                                Bron: hln.be

Comment

• Volgende week op oudejaarsnacht zouden de nieuwe afleveringen van top gear beginnen. Met of zonder richard hammond.

Comment

• Officieel is het nochtans 28 januari...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soes Bekijk Berichten
                                      Volgende week op oudejaarsnacht zouden de nieuwe afleveringen van top gear beginnen. Met of zonder richard hammond.
                                      Bron?

Comment

• shit

erg voor onze hamster.

get well soon

Comment

• Als je het originele artikel er bijhaalt dan is hetgeen in het laatste nieuws staat toch weer sterk overdreven en uit context gehaald.

Top Gear presenter Richard Hammond has revealed he suffers from emotional problems and memory loss after his near-fatal crash. The father of two told how he struggled 'mortally with depression' and still speaks regularly to a psychiatrist after flipping a jet-powered drag-racing car at 288mph eighteen months ago

Comment

Working...
                                          X