Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear presentator Richard Hammond in kritieke toestand.
He didn’t look very “rallied� to me. In fact, he looked like a Klingon, with a massively swollen eye and a huge lump on his forehead. The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever.
Richard Hammond is donderdag uit het ziekenhuis ontslagen. De Britse presentator van het tv-programma Top Gear raakte vorige week ernstig gewond bij een auto-ongeluk. Hij crashte met een snelheid van 450 kilometer per uur. Hammond reed op dat moment in een auto met straalmotoren over een startbaan van een vliegveld in York.
Hammond rijdt voor het programma vaker in snelle auto's. Behalve van Top Gear, dat hij samen met Jeremy Clarkson en James May presenteert, is de 36-jarige Hammond bekend van onder meer de wetenschappelijke stuntshow Brainiac.
Bron: hln
Op de foto is hij zelfs aan het lachen.
Ik denk dat ze de boel een beetje overroepen hebben.
Sensatiezucht iemand?
[His neurosurgeon said] “He has to rest and allow his brain to recover and that takes time. I’m sure that once that period is over he will be back to his old self.”
When asked when that might be, Mr Ross suggested a timeframe of around six months.
Hij's toch niet ontslagen?
Hij's gewoon overgebracht naar een ziekenhuis dichter bij zijn thuis...
Iemand met "significant brain injury" wordt na enkele dagen niet vervoerd en zit niet al lachend op een bed.
Trust me.
Conclusie: sensatiezucht en serieus overroepen.
Ik ben echter wel blij dat het beter gaat met Hammond.
The latest breaking UK, US, world, business and sport news from The Times and The Sunday Times. Go beyond today's headlines with in-depth analysis and comment.
Een persoonlijke kijk vanwege Jeremy.
Verdediging van het programma, snelheid, en Hamster, doorspekt met wat humor, wat doorzichtige argumenten, maar ook enkele zeer goeie.
Over de verwaandheid van Jeremy heb'k toch nog mijn twijfels. Ze hebben alledrie een enorm drukke job, of twee, of meerdere (check de lijst met programma's die Richard het laatste jaar gedaan heeft). Zo'n show steek je niet ineen door gewoon binnen te komen en je ding te doen en weer te vertrekken.
Verdediging van het programma, snelheid, en Hamster, doorspekt met wat humor, wat doorzichtige argumenten, maar ook enkele zeer goeie.
Over de verwaandheid van Jeremy heb'k toch nog mijn twijfels. Ze hebben alledrie een enorm drukke job, of twee, of meerdere (check de lijst met programma's die Richard het laatste jaar gedaan heeft). Zo'n show steek je niet ineen door gewoon binnen te komen en je ding te doen en weer te vertrekken.
De eerste pagina heb ik gelezen, toen zag ik dat er nog twee kwamen
Richard Hammond herstelt voorspoedig na zijn crash.
De opnamen van het Britse autoprogramma Top Gear zijn donderdag hervat. Dat meldt de Britse tabloid The Sun, de krant waarvoor presentator Jeremy Clarkson een column schrijft. Eerder zeiden makers van de BBC-show dat het programma niet verder kon zonder presentator Richard Hammond, die onlangs tijdens opnamen ernstig gewond raakte.
Hammond, die voorspoedig herstelt, was woedend toen hij hoorde dat de opnamen voor een nieuwe reeks afleveringen vanwege zijn ongeluk werden uitgesteld. De 36-jarige presentator crashte twee weken geleden met een snelheid van 450 kilometer per uur toen hij voor Top Gear een auto testte. Hij liep daarbij ernstig hersenletsel op.
In Engeland barstte vervolgens een discussie los over de manier waarop het programma hard rijden zou verheerlijken. Een belangrijke producent liet weten niet meer mee te werken als er minder nadruk op snelheid zou komen te liggen. Volgens The Sun is daarvan in de nieuwe afleveringen geen enkele sprake.
De opnamen van het Britse autoprogramma Top Gear zijn donderdag hervat. Dat meldt de Britse tabloid The Sun, de krant waarvoor presentator Jeremy Clarkson een column schrijft. Eerder gaven de makers van de BBC-show aan dat het programma niet verder kon zonder presentator Richard Hammond, die onlangs tijdens opnamen ernstig gewond raakte. Hammond, die voorspoedig herstelt, was woedend toen hij hoorde dat de opnamen voor een nieuwe reeks afleveringen vanwege zijn ongeluk werden uitgesteld.
De opnamen van het Britse autoprogramma Top Gear zijn donderdag hervat. Dat meldt de Britse tabloid The Sun, de krant waarvoor presentator Jeremy Clarkson een column schrijft. Eerder gaven de makers van de BBC-show aan dat het programma niet verder kon zonder presentator Richard Hammond, die onlangs tijdens opnamen ernstig gewond raakte. Hammond, die voorspoedig herstelt, was woedend toen hij hoorde dat de opnamen voor een nieuwe reeks afleveringen vanwege zijn ongeluk werden uitgesteld.
Comment