Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear presentator Richard Hammond in kritieke toestand.
Het is natuurlijk jammer. Het is wel zo: wie meer risicos neemt zal dit sneller voorhebben!
Tja kijk, ik denk niet dat er iemand uit de auto(sport)liefhebberij zich hiervan een aap verschiet. Dat zijn nu eenmaal de risico's van het vak. De heren van TG hebben een voorkeur voor snelheid en krijgen ook kansen die velen onder ons nog niet van dichtbij zullen krijgen, als het dan -spijtig genoeg- eens misloopt, dan is het ook geen complete verrassing.
Niettemin hoopt iedereen dat hij -op korte tijd- weer de oude zal worden!
Top Gear host Richard Hammond has suffered "significant brain injury" after a crash in a jet-powered car. But staff at the Leeds hospital in which he is being treated said they were "optimistic" about his recovery. Mark Simpson reports
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Hopelijk komt het goed met de man... als we nog even wachten is hij dood. Volgens HLN crashte hij aan 420 Km/h, volgens (denk ik) VTM was het al 450 Km/h, en vanochtend op de radio was het aan 483 Km/h.
Volgens mij kan het niet veel sneller meer, want dan is hij dood hoor
Ik denk niet dat hij nog terugkomt naar Top Gear...
Ikzelf zou het, net als iedereen, heel spijtig vinden: het zou een verlies zijn voor de show!
Maar na zo'n ongeluk is het niet meer dan normaal dat hij gaat nadenken over de gevaren van zijn beroep.
Hopelijk herstelt hij spoedig en valt de schade even goed mee als aan de CCX van enkele weken terug
Ik wens het hem van harte toe!
Gevaren die ze zelf opzoeken en zelf kunnen beperken.
Ik droom gewoonweg van een job zoals de journalisten in Topgear maar ik zou ook goed beseffen dat met een jetwagen testen serieuze risico's inhoudt, en dat is nu hard gebleken.
Ik hoop dat hij volledig herstelt en terug komt naar de show, gewoon om al de critici en moraalridders nu terug de mond te snoeren.
Clarckson zou hem gezegd hebben dat hij niet gechrasht zou als hij geen zo'n crappy driver was. Hammond kon erom glimlachen...
Gelukkig is z'n gevoel voor humor nog intact.
Comment