Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijzen bepalen van oude auto onderdelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prijzen bepalen van oude auto onderdelen

Hoe moet ik de prijs bepalen van 2 alfa gtv deuren (alfetta 6 cilinder)
    heb een koper hiervoor.

Hoe bepaal je in het algemeen eigenlijk de prijs voor ²de hands auto onderdelen

vragen wa ge er voor wilt hebben en ge kunt opt internet is zien wa ze er voor vragen ... of de koper laten bieden en als da goe is wegdoen en anders meer vragen ...
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Over tweedehandsonderdelen in het algemeen: alles hangt af van hoe zeldzaam ze zijn, hoe groot de vraag is en wat de nieuwprijs is.

Ik zou zo'n deuren op 100 euro per stuk schatten als ze in deftige staat zijn met normale gebruikssporen.
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

ja kheb wa zitten googelen ma vind gelijk nie hoe ik die prijs moet schatten, had ook een topic gestar onder merk lovers alfa romeo maar tot nu toch nog geen antwoord,
        denk meer dan 100€ per stuk want ze zijn in redelijk goede staat, aangezien deze auto's voornamelijk verroest zijn en die deuren staan al minimum 15 jaar opgeborgen

Comment

....waardoor de raambrubbers verhard of verduurt zijn,
          de ingevette delen droog zijn kkomen te staan, en indien elektrische ramen, de elektrische motoren ondertussen falen.....

je moet alles van 2 kanten bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
            ....waardoor de raambrubbers verhard of verduurt zijn,
            de ingevette delen droog zijn kkomen te staan, en indien elektrische ramen, de elektrische motoren ondertussen falen.....

je moet alles van 2 kanten bekijken.
            das heel juist

maar houd rekening, het is een auto die al 26 jaar uit productie is, je spot gemakkelijker een audi r8 dan een alfetta

voor deuren motorkap & achterklep zou mijn pa 650€ willen.
            maar dit zijn wel complete stukken zelfs de motorkap geeft die hoes nog glas enal

het grappige an deze auto is dat één van de deure geen spiegel heeft

vandaag maak ik foto's ervan

Comment

Je kan gewoon vragen wat je wil voor zo'n onderdelen en hopen dat je het krijgt. Ik zou eerst zien hoeveel reactie er komt en mocht er geen of weinig interesse zijn dan kan je de prijs altijd verlagen of erbij zetten dat de prijs bespreekbaar is. Ik heb het hier dan wel over verkoop via internet. Ofwel laat je de mensen bieden, misschien is er wel ergens iemand die het dubbele wil geven van wat je ervoor wil krijgen.

Het gaat blijkbaar om zeldzame stukken in zeer goede staat dus kan je daar aardig voor doorvragen.

Comment

Er is een koper voor de deuren omdat de zijne verroest zijn.
                dus heeft hij wrs geen nood aan al de rest van de deuren en ook niet aan de motorkap en kofferdeksel,
                we zullen zien
                ik veronderstel dat er niet zoveel vraag naar is.

Comment

om je een idee te geven, zocht ik op een gegeven moment achter draagarmen voor mijn camaro. ooit had ik er 1 gekocht voor 25 euro.
                  een kerel die op kapaza nog een paar afbraakbirds had staan in een hangar ging me een prijsje maken van 100 euro voor 1 ( 2de hands )
                  in nederland vroeg een afbraak 50 euro voor eentje indien ik mijn oude terug inruilde.

iedereen vraagt wat die denkt ervoor te krijgen. en het kan meer of minder zijn dan wat je er voor denkt te krijgen. tis vraag en aanbod he.
                  ik had ooit een achteras nodig, en ik heb er 2 weken achter gezocht voor 100 euro eentje mogen gaan ophalen in oostende.
                  nu heb ik nog ergens een boite gereserveerd voor 100 euro en krijg er voor 25 euro nog een achteras bij.

Comment

Working...
                  X