Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto in garage - vervangwagen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't is aan jou om dat te melden voor je ermee wegrijdt he.
    Ik heb nog nooit een vervangwagen gehad die niet volgetankt is.
    Altijd V50's, en 1x een C30. Maar dat boeit me niet, al is 't een oude versleten S40 van de eerste generatie. Een rammelbakje heeft ook z'n charmes

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      omnium heeft er totaal niets mee te maken
      als je niet in fout bent na ongeluk en garage zet voor iedere dag herstelling een bedrag op devies voor verzekering en verzekering gaat hier mee akkoord (een paar dagen kunnen ze blijkbaar niet weigeren ?) dan kan je die vervangwagen dus gebruiken op kosten van tegenpartij

dus bij opmaak devies altijd vragen of hij er vervangwagen opzet

op onderhoud gaan = zelf vervangwagen vragen (en betalen ?)
      Moet ook niet op het bestek staan hoor. Als het bij een erkende hersteller is en de herstelling via verzekering gaat dan is hij verplicht je een vervangwagen mee te geven als je dit vraagt.
      De kost hiervoor wordt als derving terugbetaald aan de hersteller door de verzekeringsmaatschappij.

Onze garage geeft gratis vervangwagen mee aan koetswerkherstellingen en garantieherstellingen. Voor een vervangwagen bij onderhouden en herstellingen zonder garantie is het aan €20/dag.
      Als je ziet hoe weinig klanten, zelfs bij het melden en ondertekenen van papieren dat ze de wagen proper en volgetankt dienen terug te brengen, niet voldoen aan deze eisen bij het terug geven van deze vervangwagen (betalend of gratis) dan vind ik het niet meer dan normaal dat ze op z'n minst een vergoeding vragen voor het gebruik hiervoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        't is aan jou om dat te melden voor je ermee wegrijdt he.
        Ik heb nog nooit een vervangwagen gehad die niet volgetankt is.
        Altijd V50's, en 1x een C30. Maar dat boeit me niet, al is 't een oude versleten S40 van de eerste generatie. Een rammelbakje heeft ook z'n charmes
        Tuurlijk meld ik dat dan.
        Anders zouden ze achteraf nog kunnen zeggen dat ik die met volle tank mee heb gekregen en met lege terug breng.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

We zijn hier terug met nieuws.

Gisterenavond doe ik dus mijn auto binnen en krijg ik de (betalende) vervangwagen mee. Een S40 2.0d.. Ben nog geen 500m ver of ik merk al dat de koppeling slipt in zowat elke versnelling. Terug geweest naar de garage, gemeld, en direct een andere auto meegekregen.

Van d'n deze was de ruitenwisservloeistof leeg (ook best irritant gezien 't echt vettig weer was gisteren en ik op d'n duur niks meer kon zien door m'n ruit), dus dan wanneer ik kon zelf een beetje bijgevuld.

Tenzij ik niet anders ga kunnen (om er te raken) kap ik er zeker niet te veel diesel in als ik hem terugbreng.

De auto die ik nu heb is eveneens een S40 2.0d met leder enz, verder een oké vervangwagen, al trekt deze soms wat onregelmatig op (soms vlot, soms inhoudend), denk dat de DPF vol zit ofzo, enfin, "als 't maar rijdt" zeker.

Fotootje
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

ik moest kleine 100€ voor een gewone vw polo als vervangwagen in men garage.
            konden ze dan ook dik in hun *** steken, afzetters.
            als ik hier zie dat jullie spreken van 25€ per dag bij andere garages ga ik volgende keer toch men beklag eens doen.
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
            X