Mededeling

Collapse
No announcement yet.

was verwijderen van autolak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• was verwijderen van autolak

ik vraag mij af hoe ik de waslaag van de auto kan verwijderen, auto gaat naar de spuiter voor een paneel te uitdeuken en spuiten.

Er zit een product van 3M op, dit lijkt mij een stevige was te zijn die na vele wasbeurten nog steeds in tact is.
    We hebben geprobeerd om de kras weg te poetsen, maar dit is niet geheel gelukt.

Voor het wassen spuit ik hem af met de HD reiniger op 60 graden.

Oorspronkelijk geplaatst door tuinman Bekijk Berichten
    ik vraag mij af hoe ik de waslaag van de auto kan verwijderen, auto gaat naar de spuiter voor een paneel te uitdeuken en spuiten.

Er zit een product van 3M op, dit lijkt mij een stevige was te zijn die na vele wasbeurten nog steeds in tact is.
    We hebben geprobeerd om de kras weg te poetsen, maar dit is niet geheel gelukt.

Voor het wassen spuit ik hem af met de HD reiniger op 60 graden.
    Normaalgezien gaat de spuiter hem ontvetten hoor, dus dat is geen probleem.

Hij doet dit meestal met isopropanol doekjes.

Comment

die gebruikt daarvoor een product afhankelijk van welke lak hij gaat gebruiken: watergedragen lak of op basis van verdunning. Met één doek aanbrengen en met een andere zuivere doek afwrijven, anders wrijft ge het vet rond.
      www.peugeotforum.be

Comment

Verwittigd toch ZEKER de carrossier want als er silicoon in jouw produkt zat dan heeft hij een big problem
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

de ontvetters die door een carrossier gebruikt worden lossen die allemaal op
          de lakbescherming van 3M is trouwens op petroleumbasis en die laat zich een pak makkelijker verwijderen dan één op siliconenbasis
          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
          X