Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op zijn achterkant in de rechterbovenhoek en rechts op halve hoogte zie ik toch twee land-rover-like emblemen, en net onder laatste precies een gestanst exemplaar.
Bovenbouw is in elk geval afkomstig van een landrover.
Neus vooraan is verwarrend, opbouw achterlichten ook, al denk ik dat er verschillende layouts geweest zijn en diverse custom achterlichten om even diverse redenen.
Op zijn achterkant in de rechterbovenhoek en rechts op halve hoogte zie ik toch twee land-rover-like emblemen, en net onder laatste precies een gestanst exemplaar.
Bovenbouw is in elk geval afkomstig van een landrover.
Neus vooraan is verwarrend, opbouw achterlichten ook, al denk ik dat er verschillende layouts geweest zijn en diverse custom achterlichten om even diverse redenen.
da's toch een gewoon lightweightje, maar dan op wat dikkere wielen...
Heb je toevallig niet een 2de foto waar je de banden ook op ziet, dat je wat een idee kan krijgen hoe hoog die staat?
Dit mag trouwens niet bij autowrakken, maar moet bij landroverlovers
Vandaag gaan foto's nemen, ma eigenlijk nie zo speciaal, daarna nog naar een andere R4 gereden die ik al een tijd wist staan en dat was toch wel een verassing ...
naast mij aan de lichten
ik had geen idee waar ik het moest plaatsen
in mijn ogen een wrak, in die van jullie waarschijnlijk niet.
irl had ie echt overal roest
Is idd een landrover lightweight.
Veel roest kan je er niet aan gezien hebben, want de carrosserie is in aluminium.
Een schoonheidsprijs zal dit model niet krijgen, maar efficient was hij wel in z'n tijd.
Comment