Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat doe je met een mercedes ster als je naar de carwash gaat?
Kan je die verwijderen, verdraai je die, of laat je die gewoon erop zitten in de carwash?
En dat kan er echt wel tegen, anders zag je er véél rijden zonder ster
Blijkbaar wel, kan de ster alleen naar mee toe trekken en wat naar links eb rechts trekken naar me toe. Voor de rest zit ze vast, of durf ik niet hard genoeg trekken...
Bij de carwash waar ik vroeger met de Merc ging werd de ster vast gemaakt door een flexibel plastieken ding met twee zuignappen. Was volgens de eigenaar speciaal daarvoor gemaakt.
Bij de carwash waar ik vroeger met de Merc ging werd de ster vast gemaakt door een flexibel plastieken ding met twee zuignappen. Was volgens de eigenaar speciaal daarvoor gemaakt.
Als ik me goed herinner van de 190 moest je de ster een beetje oplichten (tegen het trekken van de veer in) en dan kon men er alle kanten mee uit ?? (Zoals men ook de motorkap volledig verticaal kon zetten, was zéér handig bij het onderhoud, speciaal bij het vervangen van het oliefilter bewees dat zijn dienst....)
Comment