Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't zijn er in ieder geval niet veel... beste systeem zou zijn:
- nieuwe inschrijvingen krijgen 1-001-CAA - plaat
- bij herinschrijving van je voertuig kan je naar keuze je huidige plaat behouden of een europese plaat krijgen met een 1 voor.
- oldtimers, us-import ed krijgen een aangepast formaat
- gele motoplaat blijft behouden
't zijn er in ieder geval niet veel... beste systeem zou zijn:
- nieuwe inschrijvingen krijgen 1-001-CAA - plaat
- bij herinschrijving van je voertuig kan je naar keuze je huidige plaat behouden of een europese plaat krijgen met een 1 voor.
- oldtimers, us-import ed krijgen een aangepast formaat
- gele motoplaat blijft behouden
Jakkes, gaat dit het echt worden? Ik stoor mij vooral aan het lettertype om eerlijk te zijn. Dat moet toch schandalig ogen op een nieuwe wagen... Ze hadden er van mij toch wel iemand met wat gevoel voor typografie en vormgeving achter mogen plaatsen.
Edit: ok, het zal waarschijnlijk zo lelijk zijn zodat flitspalen het nog kunnen lezen.. Maar dan nog
Jakkes, gaat dit het echt worden? Ik stoor mij vooral aan het lettertype om eerlijk te zijn. Dat moet toch schandalig ogen op een nieuwe wagen... Ze hadden er van mij toch wel iemand met wat gevoel voor typografie en vormgeving achter mogen plaatsen.
'k heb dit topic hier nog eens doorgezelen en ben tot de conclusie gekomen dat ik er niets meer van snap.
Kan iemand mij zeggen wat er gebeurt in volgende situatie;
Stel ik koop mij volgend jaar een andere auto, ik wil mijn huidge plaat (xxx-000) overzetten op mijn nieuwe auto. Kan dat of wordt het een 1-xxx-000 plaat? Met andere woorden, kan je plaat met oude combinatie nog overzetten op een ander voertuig van dezelfde eigenaar?
'k heb dit topic hier nog eens doorgezelen en ben tot de conclusie gekomen dat ik er niets meer van snap.
Kan iemand mij zeggen wat er gebeurt in volgende situatie;
Stel ik koop mij volgend jaar een andere auto, ik wil mijn huidge plaat (xxx-000) overzetten op mijn nieuwe auto. Kan dat of wordt het een 1-xxx-000 plaat? Met andere woorden, kan je plaat met oude combinatie nog overzetten op een ander voertuig van dezelfde eigenaar?
Nee, wordt een nieuwe 1-xxx-000 nummerplaat, met totaal nieuwe combinatie.
Nee, wordt een nieuwe 1-xxx-000 nummerplaat, met totaal nieuwe combinatie.
Ik dacht van niet of het moet weer veranderd zijn... Zolang je een nummerplaat hebt en deze moet niet om een of andere reden vervangen worden mag je je plaat houden... Tenminste dat zeggen ze bij de DIV...
Ik dacht van niet of het moet weer veranderd zijn... Zolang je een nummerplaat hebt en deze moet niet om een of andere reden vervangen worden mag je je plaat houden... Tenminste dat zeggen ze bij de DIV...
In dat ene document staat nochtans duidelijk iets anders...
In dat ene document staat nochtans duidelijk iets anders...
Raar... Ik moet een dezer toch nog eens teruggaan voor een aantal zaken, ik doe dan nog eens navraag maar vandaag beweerde men bij hoog en bij laag dat men de bestaande platen gewoon kon hergebruiken...
Ik zit met een 600 nummerplaten waarvan er toch jaarlijks zo'n 100 à 150 van voertuig wisselen...
Daarnaast is 20 euro per plaat te duur imo, da's al 40 euro voor 2 platen die je in de Auto 5 waarschijnlijk voor de helft kan krijgen.
Mijne 2de vooraan kostte daar maar een goeie 9 euro, maak daar nu nog 15 van omdat die blauwe B erbij moet enzo.
Nuja, 't is toch al beter dan dat geel-zwart misbaksel
Comment