Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedkoopste verzekering voor jonge chauffeurs (ea)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Bij Argenta geven ze de jongere de bonus malus van de ouders als die er ook verzekerd zijn. De 316 met 90pk kost mij dan 600€. Volledig op mijn naam dus. Maar mijn ouders zitten daar dus niet en dan was het 1180€. Bij de verzekering van mijn ouders, via een makelaar dus ik weet niet welke maatschappij het echt is zou ik 580€ betalen. Waarschijnlijk krijg ik dus ook BM 0 van mijn ouders.
    Klopt. Zo heb ik bij Argenta mijn mustang voor 475 kunnen verzekeren met een BM van 0

Comment

Net nog ff geïnformeerd omdat ik overweeg te veranderen van kar.

Eerste raming zonder onderhandelen van mijn agent bij de maatschappijen:

In mijn geval (21j, 3j rijbewijs zonder ongevallen)

- 867€ voor 150 pk diesel
      - 828€ voor 130 pk diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Net nog ff geïnformeerd omdat ik overweeg te veranderen van kar.

Eerste raming zonder onderhandelen van mijn agent bij de maatschappijen:

In mijn geval (21j, 3j rijbewijs zonder ongevallen)

- 867€ voor 150 pk diesel
        - 828€ voor 130 pk diesel
        WAAR???

Ik ben ook 21j, evenlang rijbewijs, 1x akkefietje meegemaakt, langs een geparkeerde foef geschaafd die 1.5 parkeervak nam (ik leg ook nooit nog een briefje...doen ze bij mij ook niet. Fuck categorisch imperatief!)

En ik betaal 1100 euro voor 66kw/90 pk diesel.

Comment

Op gevaar van tegen mijn eigen winkel te spreken (werk bij concurrentie), ben ik niet vergeten wat de DVV-agent in Wemmel voor mij heeft gedaan toen ik mijn eerste auto kocht, de teergeliefde Peugeot 106 XSi 1,6 110pk met jawel, sportkenmerk. Voor mij als 23-jarige zocht hij uit dat Mercator Verzekeringen in Antwerpen waar ik noch mijn ouders ooit verzekerd waren, mij wilde verzekeren voor 27000BEF BA + RB. Dat was toch wel een prestatie na Fortis (112000BEF), Royale Belge (weigering) en KBC (82000BEF) die de huisverzekeraars waren van mijn ouders!! Sindsdien en nog steeds klant met enkele verzekeringen van dat DVV kantoor terwijl ik al 10 jaar niet meer in Wemmel woon.

Risicofactoren waren er anders genoeg: sportkenmerk, 23 jaar, BM 11 (maar nooit ongeval), Brusselse agglomeratie, man. Hoe hebben ze dat gedaan? Mercator stelde als eis voor die prijs dat een van de twee auto's van de ouders mee overkwam het jaar na mijn eerste polis. In ruil daarvoor kreeg ik een nieuwe verzekering aan BM 11 maar met een fikse korting omwille van die nieuwe klant met BM0. Ik was wel hoofdbestuurder en de polis stond op mijn naam. Mooi vond ik dat.
          Last edited by ; 24/11/2010, 19:44. Reden: correctie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goris Bekijk Berichten
            WAAR???

Ik ben ook 21j, evenlang rijbewijs, 1x akkefietje meegemaakt, langs een geparkeerde foef geschaafd die 1.5 parkeervak nam (ik leg ook nooit nog een briefje...doen ze bij mij ook niet. Fuck categorisch imperatief!)

En ik betaal 1100 euro voor 66kw/90 pk diesel.
            Nateus

Comment

Gewoon op naam van de ouders zette... verzekering van de mx5 kwam bij m'n vorige verzekering op 3000€ op mijn naam (21 jaar,2jaar rijbewijs, 1 klein ongeval) daar woude ze nie op m'n ouders hun naam gezet,, gewoon bij dexia naar een verzekering gaan vrage,, daar was het al 1200 op mijn naam,, en nu staat hij op m'n vader zijn naam aan 375€ per jaar! het enige verschil is als ik een ongeval met de wagen heb moet ik 500€ franchise betalen,, doet mijn vader dit moete we 250€ laten valle.

Comment

re

dank voor uw informatie, dat was erg leuk voor me

Comment

Ben zelf verzekerd bij KBC nu, waren eigenlijk de op één na goedkoopste die ik vond.

Wagen: Volvo V70, 93 kw, 126 pk

Ik heb BA, kleine omnium, RB en bestuurdersverzekering.
                  Ben 20 jaar, en op 2 maand na 3 jaar mijn rijbewijs (en ongevalvrij)

Ethias: 1950 euro (Was hiervoor bij Ethias verzekerd)
                  Optimco: 1450 (via makelaar)
                  DVV (best4you): 1750
                  KBC: 1550 (via KBC-agent die al jaren de verzekeringen van de jeugdbeweging regelt)

Het ging dus tussen KBC en Optimco, en die keuze was eigenlijk ook vrij snel gemaakt

Heb bij KBC wel mijn brandverzekering en familiale moeten overzetten, maar die prijzen zijn vergelijkbaar met Ethias, dus dat maakt niet veel uit ...
                  All hail the Ovlov

Comment

Voor mensen van West-Vlaanderen: Assurwest
                    Ik betaalde toen ik 23 jaar was 250€ voor een Ford Mondeo 2.0TDCi, volledig op mijn naam.

Comment

2009 yaris, mijn naam, 66kW diesel
                      via makelaar, omnium iets minder dan 1500, AG insurance.
                      21 op moment van afsluiten, drie jaar rijbewijs

Comment

Ik ben 27 jaar en heb mijn rijbewijs al 5 jaar.
                        Heb vandaag is gehoord voor de volgende auto,
                        Volvo s60, bouwjaar 2006, cilinderinhoud: 2401 cc ,vermogen: 120 KW.
                        Ze vragen bij KBC 563,36 euro, is deze prijs redelijk? Want wil morgen anders is gaan kijken of ik geen vermindering kan krijgen.

Heb een BM A00 + Joker

Comment

Ik betwijfel dat ge beter gaat vinden.

Comment

Working...
                          X