Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nummerplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nummerplaat

Ik heb voor mijn nieuwe wagen mijn nummerplaat vandaag ontvangen met de post. Ben deze dan ook dubbel gaan laten maken (die is iets lichter van kleur, wel jammer)

Maar nu vroeg ik me toch af...is het niet verplicht en is het niet mooier van 1 (of 2?) bredere platen met een B vooraan te nemen?
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

verplicht is het niet.. maar ik vraag mij ook af wanneer dat dan wel zal zijn..

ik rij er zelf al een jaar of 4 mee rond met zo'n plaat vooraan

Comment

Wat zou het mooiste zijn... Zowel vooraan als achteraan met B, vooraan en achteraan zonder B of enkel vooraan met B...

Comment

Op een E-Coupe zou ik, omwille van de plaathouder eentje nemen met B vooraan.

Bij ons zit de voorste nummerplaat trouwens gratis bij de wagen.

Comment

ga je achteraan zo'n sticker of lelijke nummerplaat houder plaatsen? laat dat er gewoon af..
          en vooraan maakt het me eigenlijk niets uit :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            ga je achteraan zo'n sticker of lelijke nummerplaat houder plaatsen? laat dat er gewoon af..
            en vooraan maakt het me eigenlijk niets uit :p
            Nee ga nergens houder plaatsen, gewoon nummerplaats rechtstreeks op de wagen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              Gaten komen niet overeen. Je moet zowieso iets van nummerplaathouder plaatsen achteraan.

En vooraan zitten er gaten in de bumper waar de plastic houder inzit. Dus je gaat eerst die gaten moeten dichtwerken, en dan nieuwe boren

Comment

Wat zou het mooiste zijn... Zowel vooraan als achteraan met B, vooraan en achteraan zonder B of enkel vooraan met B...
                ik hoop maar dat je de plaat die je ontvangen hebt met de post achteraan zal plaatsen