Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autokeuring trekhaak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autokeuring trekhaak

Op mijn groene keuringskaart staat er bij "hoe mijn voertuig voorrijden?" o.a. het volgende:
    - met afneembare bol gemonteerd op de trekhaak

Mijn vraag is nu: wat bedoelen ze met die "afneembare bol"? Is dat iets nieuw sinds dit jaar misschien? Want vorig jaar ben ik gewoon met mijn standaard trekhaak (zonder iets op) naar de keuring geweest en dit was geen probleem. Bovendien herinner ik me niet dat toen zoiets vermeld stond.
    Alvast bedankt voor reacties.

Hiermee bedoelt Goca, dat indien je een afneembare trekhaak hebt, deze bevestigt aan de auto. Maar als ik u goed begrijp heb je een vaste trekhaak, en moet u zich dus geen zorgen maken.

Comment

Ah, dacht al dat het zoiets zou zijn. Maar je weet maar nooit dat ze bedoelden dat iedereen nu plots met een beschermhoes rond die bol moet rijden of zo

bedankt voor de snelle reactie!

Comment

Ik heb sinds kort een afneembare trekhaak.
        Bij de vorige keuring was deze er nog niet.. Moet ik de trekhaak er dan nu gewoon opzetten bij de keuring?

Gr,

Dagmar

Comment

hiermee bedoelen ze de obligatoire tennisbal als je een sportversie hebt
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
            Bij de vorige keuring was deze er nog niet.. Moet ik de trekhaak er dan nu gewoon opzetten bij de keuring?

Gr,

Dagmar
            na de plaatsing had jij in principe je voertuig moeten gaan laten keuren.

Dus ja, hij moet erop en als ze vragen sinds wanneer, dan zeg je sinds gisteren.

Comment

Gr,

Dagmar
              Bij een afneembare trekhaak hoord de trekhaak erop te zitten voor de keuring !
              Bij een vaste trekhaak zit hij er al op !
              www.patjestrekhakencenter.be

Comment

Gr,

Dagmar
                Indien een trekhaak geplaatst is dient deze steeds gekeurd te worden alvorens te gebruiken !
                www.patjestrekhakencenter.be

Comment

Hmm, net een nieuwe trekhaak dan maar sssht

Comment

Working...
                  X