Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Daar zijn heel wat stukken bij ons gefilmd geweest, in Deurne. De toren die je daar zag is mijn bureau.
En Danny Cabooter, die ze geïnterviewd hebben is een vaste "klant" bij ons, vliegt zelf ook nog bij Flying Group op Citation Mustang, is Chief pilot, examinator. Vliegt met alles die kerel!
En heeft een heerlijk witte Stingray!!
Comment
-
Iron Maiden, een Britse groep, zal tijdens haar nieuwe tournee gebruik maken van een Boeing 757-200 van Astraeus die volledig omgebouwd werd tot een "Combi" toestel. Aan boord van het toestel is er plaats voor 75 personen in een business en een premium economy layout. Achteraan het toestel werd een vrachtruimte gemaakt waardoor het toestel ook nog eens 12 ton vracht mee kan nemen.
Wat Iron Maiden en de Boeing 757 eigenlijk bijzonder maakt is dat de leadsinger van de groep, Bruce Dickinson naast leadsinger ook een piloot is en houder is van diverse typeratings waaronder deze voor de Boeing 757. Bruce Dickinson is bij de Britse charter maatschappij Astraeus te werk gesteld als Marketing Directeur en vliegt zelf ook als kapitein op de Astraeus boeings. Voor deze tournee zal Bruce Dickinson opnieuw zelf het toestel rondvliegen.
Het toestel waarmee de band de wereld zal rondvliegen is de Boeing 757-200 van Astraeus met registratie G-STRX:
Tijdens de vorige tournee, 2 jaar geleden, vloog de leadsinger al een andere Boeing 757 rond... Het toestel droeg de registratie G-OJIB en was eveneens een Astraeus toestel.
Comment
-
Lijkt me nochtans te kloppen hoor, volgens
BRU - RHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBralo, mag ik nog eens een inlichting aub?
Brussel of Amsterdam naar Dubai.
Heen 20 of 21/3, terug 24 of 25/3.
Dank u.
Heb KVStool ook staan dus ff screenshot:
OS = Austrian Airlines
TK = Turkish Airlines
SU = Aeroflot
QR = Qatar Airways
Needless to say I prefer QR
Let wel, onderstaande prijzen zijn zonder taks, dus best ff op de site van de luchtlijn zelf even proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDi QR is in dit geval wel een kl*te-verbinding (over Doha, midden in de nacht).
Bralo zal er wsl wel meer over kunnen vertellen.
Vlieg je sowieso eco?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEnigste wat rechtstreeks gaat gaan is wsl Brussels Airlines of Emirates.
Geen van beiden dus blijkbaar
Misschien nog een goeie:
Emirates vanaf Düsseldorf, 455 EUR
Sun20 Mar 1114:40Düsseldorf International Airport (DUS)6hr 19min
0 StopsEconomy
Boeing 777-300Sun20 Mar 1123:59Dubai International Airport (DXB)
Thu24 Mar 1108:40Dubai International Airport (DXB)7hr 10min
0 StopsEconomy
Boeing 777-300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenSlimme, slimme, kijk eens naar mijn originele vraag slimme!
W00ps, my bad!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLijkt me nochtans te kloppen hoor, volgens
BRU - RHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenNee, ik ben er nog niet geweest dus ik ben erg benieuwd. Het is een stukje wereld waar ik nog nooit geweest ben. We combineren Bahrein met 3 dagen Dubai.
In Dubai wil ik de typische dingen doen en vooral zien. In Bahrein gaan we een bevriend koppel bezoeken, formule 1 kijken en wakeboarden. Als ik tijd heb erna, krijg je wel een klein verslagje.Slechter kon het scenario dus niet zijn.
Iemand enig idee of je geld kunt terugkrijgen van een verzekering als er een negatief reisadvies is?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Niks aan te doen maar het is wel erg cut.
Dat wordt wellicht een volledige week in Dubai rondhangen. Dan moeten we ook nog hotels bijboeken, etc. Ofwel helemaal niet gaan maar dat is een beetje zonde want we hebben al tickets naar Dubai.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Neen, klopt. Maar een week is naar't schijnt echt wel lang genoeg ...Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultum Bekijk BerichtenIemand een idee of vluchten naar Rhodos van uit Zaventem met een tussenlanding zouden zijn? (Jetair) Volgens de planning lijkt het 4 uur te duren om daar te geraken, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het 4u vliegen zal zijn?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment