Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Bon...
Ik heb ondertussen eens rondgehoord en blijkbaar zijn de geruchten correct... En ondertussen staat er ook al iets van op airliners.net.
Initiëel zouden er 3 nieuwe Airbus A330-300 toestellen de vloot vervoegen die mogelijk volgend jaar reeds zouden geleverd worden. In totaal zou er sprake zijn van 9 toestellen, maar net zoals de 3 die volgend jaar zouden komen is er nog geen bevestiging...
Comment
-
Blijkbaar moet de 11 op korte termijn vervangen worden.
De A350 laat daarvoor te lang op zich wachten. En de 787-900 ook. Dus dan blijft er niks over. Jammer dat ze dan een "oud" vliegtuig gaan aankopen.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenJammer dat ze dan een "oud" vliegtuig gaan aankopen.(mss met uitzondering van de 3 die voorzien zijn om ex-Martinair routes te vliegen)
Comment
-
Ik wel maar ken er niks van.Echoone is geen KLM'er maar kent er wél iets van.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIk wel maar ken er niks van.Echoone is geen KLM'er maar kent er wél iets van.
Comment
-
@ Zorba: negatief, ik werk zelfs niet in de luchtvaartsector
@ D
3 x A333 als uitbreiding / vervanging Martinairroutes
6 x A333 als vervanging voor de oudste MD-11's die een D check te wachten staan.
De eerste toestellen worden volgend jaar geleverd, de overige voor 2014...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenStijn is eigenlijk piloot van Air Force One !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIemand meer info over het vliegtuig dat gisteren aan de rand van de Krijgsbaan in Deurne tot stilstand kwam? Type, reden take-off abort?
Comment
-
Voor de mensen die nog wat vertier zoeken, er is op het internet een "online game" waarbij je zelf een luchtvaartmaatschappij moet uitbaten. Het is best wel amusant voor als je je verveelt
Het spel noemt AirwaySim en is te vinden op http://www.airwaysim.com
Een demoversie is gratis, de volledige games zijn betalend (maar tegen een beperkte prijs)...
Momenteel heb ik in zowel "Modern Times 2" & "Modern Times 3" een kleine luchtvaartmaatschappij die het al bij al niet slecht doet
Mijn vloot in MT2 met thuisbasis in BRU:
Livrei:
2x A320-100
4x A320-200
1x B757-200
2x B767-200ER
2x B767-300ER
Momenteel zit de "gametime" in februari 2005, op 1 januari 2010 zal het afgelopen zijn (1 dag = 35 minuten real time)
Mijn vloot in MT3 eveneens met thuisbasis in BRU:
Livrei:
1x B737-300
2x B737-400
2x B767-200ER
1x B767-300ER
1x B747-400
Gametime: Oktober 2002 (1 dag = eveneens 35 minuten), het spel zal in 2020 afgelopen zijn (gestart op 1 mei 2002, dus net bezig).
Een stukje over AirwaySim op Flightlevel: http://www.flightlevel.be/3803/revie...ment-simulator
Een mens moet zich met iets bezig houden als men zich verveelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ga Biman Airlines starten, dan kan ik na 2 minuten alweer stoppen wegens failliet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenVoor de mensen die nog wat vertier zoeken, er is op het internet een "online game" waarbij je zelf een luchtvaartmaatschappij moet uitbaten. Het is best wel amusant voor als je je verveelt
Het spel noemt AirwaySim en is te vinden op http://www.airwaysim.com
Een demoversie is gratis, de volledige games zijn betalend (maar tegen een beperkte prijs)...
Comment
-
Emirates (EK) hun honger naar de Airbus A380 is blijkbaar nog niet over... Tim Clark, CEO of EK drukte zijn wens uit om naast de 90 A380's die de luchtvaartmaatschappij besteld heeft nog een bijkomend order van 30 stuks te plaatsen van zodra ze de plaats hebben op de luchthaven...
Het volledige artikel: http://www.reuters.com/article/idUSWEA194920101012
Persoonlijk vind ik dat EK serieus aan het overdrijven is met de A380... 90 A380's is eigenlijk al onwaarschijnlijk veel maar 120 stuks???
Comment
-
Moet hier een trip naar Taiwan boeken.
Schiphol zie ik niet meer zitten (treinverbinding is al paar keer rampzalig en veel te traag).
Dus het wordt via Frankfurt op Taipei met China Airlines
of
Brussel - Peking
Peking - Taipei
met Hainan Airlines.
Met China Airlines heb ik al 10 jaar ervaring. Hoe zit het met Hainan?
Bedankt voor de hulp en tips.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMoet hier een trip naar Taiwan boeken.
Schiphol zie ik niet meer zitten (treinverbinding is al paar keer rampzalig en veel te traag).
of
Brussel - Peking
Peking - Taipei
met Hainan Airlines.
Bijkomend nadeel is dat je bij de transfer in Peking, je baggage terug zult moeten afhalen en opnieuw inchecken -> Chinese regulations ...The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMoet hier een trip naar Taiwan boeken.
of
Brussel - Peking
Peking - Taipei
met Hainan Airlines.
Andere mogelijkheden:
Thai Airways Frankfurt - Bangkok - Taipei
Singapore Airlines Frankfurt - Singapore - Taipei
Cathay Pacific Frankfurt - Hong Kong - Taipei
Asiana Frankfurt - Incheon - Taipei
Comment
Comment