Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
8 juli 15:25 - 15:35 BA 395 BRU - LHR (A319)
8 juli 16:35 - 9 juli 9:30 BA 1039 LHR - PEK (777)
15 juli 13:55 - 16: 05 CA 934 PEK - PVG (met een A340)
21 en 25 juli SHA - XIY maar moet m'n tickets nog boeken
27 juli 10:40 - 16:05 (BA) 168 PVG - LHR (777)
27 juli 20:15 - 22:20 (BA) 404 LHR-BRU (A320)
M'n eerste keer met BA, dus ik hoop dat het meevalt. De transfers zijn een beetje ongelukkig met een hele korte op de heenweg, en 4 u wachten op terugweg.
Opvallend: PEK - PVG met een airbus A340-300 . Toch een erg grote vogel voor een binnenlandse vlucht.
M'n eerste keer met BA, dus ik hoop dat het meevalt. De transfers zijn een beetje ongelukkig met een hele korte op de heenweg, en 4 u wachten op terugweg.
Ik hoop dat je je transfer op de heenweg haalt...LHR staat er nu niet echt om bekend een vlotte transitluchthaven te zijn.
Net 425 EUR betaalt voor een retour in eco ZRH-BRU
We zijn niet meer gewend dergelijke bedragen te betalen voor tickets. Terwijl het in vergelijking met de auto niet zoveel duurder is. (als je benzine/peage/eten&drinken rekent).
Ik ga het op een zuipen zetten in de lounge, m'n geld er uit halen!
Ik hoop dat je je transfer op de heenweg haalt...LHR staat er nu niet echt om bekend een vlotte transitluchthaven te zijn.
Net 425 EUR betaalt voor een retour in eco ZRH-BRU
We zijn niet meer gewend dergelijke bedragen te betalen voor tickets. Terwijl het in vergelijking met de auto niet zoveel duurder is. (als je benzine/peage/eten&drinken rekent).
Ik ga het op een zuipen zetten in de lounge, m'n geld er uit halen!
Vraagje daarover:
Aangezien ik in BRU bij BA incheck, en m'n boardingpas krijg voor beide vluchten, moet men dan in londen niet op me wachten? Ik ben toch ingechecked voor die vlucht.
Vraagje daarover:
Aangezien ik in BRU bij BA incheck, en m'n boardingpas krijg voor beide vluchten, moet men dan in londen niet op me wachten? Ik ben toch ingechecked voor die vlucht.
Ze hebben geen verplichting om te wachten, absoluut niet. Enkel indien er op de vlucht BRU-LHR (of andere toebrengers naar LHR rond dezelfde tijd) redelijk wat passagiers zitten die net als jij die transfer moeten hebben - dan zou het kunnen dat ze een half uurtje vertragen.
Doorgaans zullen ze je eerder doorboeken naar de volgende vlucht - als dat de volgende dag is, zullen ze in principe ook wel accommodatie voorzien/betalen (hoewel daar volgens de letter van de wet geen verplichting toe is, voor zover ik weet)
Maar bon - zoals het aloude adagium van Dehaene: je moet een probleem pas oplossen als het zich stelt
Ze hebben geen verplichting om te wachten, absoluut niet. Enkel indien er op de vlucht BRU-LHR (of andere toebrengers naar LHR rond dezelfde tijd) redelijk wat passagiers zitten die net als jij die transfer moeten hebben - dan zou het kunnen dat ze een half uurtje vertragen.
Doorgaans zullen ze je eerder doorboeken naar de volgende vlucht - als dat de volgende dag is, zullen ze in principe ook wel accommodatie voorzien/betalen (hoewel daar volgens de letter van de wet geen verplichting toe is, voor zover ik weet)
Maar bon - zoals het aloude adagium van Dehaene: je moet een probleem pas oplossen als het zich stelt
Zal heel weinig gebeuren tenzij je inderdaad een hele hoop "dure" doorverbindingen hebt.
In IAD hebben ze vorig jaar toch ook het toestel voor ons tegengehouden... Onze vlucht naar IAH had vertraging door een mechanical... Geen probleem, er zou een nieuw toestel binnengevlogen worden. Een half uurtje werd een uurtje, een uurtje 2 uur... Geen nood, wij een groepje van 10 Belgen zat rustig op "café" nog wat te drinken in afwachting van een nieuw telefoontje van United... Uiteindelijk hoor ik zo ergens iets omroepen, wat bleek, het toestel was al een half uurtje binnen en iedereen zat op het toestel behalve natuurlijk een groep Belgen
HON Circle is vrij gestoord, en met de doorgaans hoge business/first tarieven bij de miles & more partners zie ik me dat niet meteen halen.
Ik geraak hoogstens aan Frequent Traveller doordat ik 1 a 2 keer per jaar in business naar de VS vlieg.
Wat wel handig is, kan ik tenminste in de lounge in BRU of ZRH als ik weer eens pendel in eco. (toch geen verschil in plaatsruimte)
En de standaard van de "gewone " lounge in ZRH is toch al vrij hoog IMO.
100K miles op een maand is trouwens ook wel ziek
2 keer first naar Australië gevlogen ofzo?
Singapore 2 maal en 1 keer dubai en 1 keer doha in C ( bij miles and more heb je 225% van je gevlogen miles in C en met Frequend traveler card). Tijdelijk aan het invallen voor zieke collega. Nu zal het wat minder worden, misschien nog eens dubai in 2 weken tijd.
Voor onze trips is Lufthansa meestal het goedkoopste en beste oplossing. Wij weten nooit wanneer we exact vertrekken of terug komen. Meestal herboeken wij 3 of 4 keer onze vlucht, dan zoek je dus naar maatschapijen die elke dag vliegen (of meerdere malen ).
Mocht het vliegen zo doorgaan zal ik hon level wel halen, maar dat hangt hier wat van de collega af of hij snel geneest of niet
Australië zou ik doodgraag eens naar toe gaan. Ik was al aan het kijken voor mijn miles te gebruiken voor een award ticket naar daar, maar spijtig genoeg zijn daar weinig award seats beschikbaar. Het zal kerst inkopen zijn in New York met de miles dit jaar.
Moet dringend boeken voor Ashgabad - zie jij nog wat interessants?
Goedkoopste is Turkish but I think I'll pass, betaal liever ietsje meer voor Lufthansa via Frankfurt
Moet dringend boeken voor Ashgabad - zie jij nog wat interessants?
Goedkoopste is Turkish but I think I'll pass, betaal liever ietsje meer voor Lufthansa via Frankfurt
Data: ca. 2-9 November
Ik ga effe zoeken, ik had al gezien dat UA in codeshare de vluchten aanbied maar de prijzen zijn compleet van de pot gerukt...
Hun online systeem trekt op den hond z'n dingskes...
Ze hebben BRU-FRA-ASB in hun aanbod (codeshare LH denk ik) maar ze bieden toch de volgende routing aan: BRU-IAD-PHL-FRA-ASB met als retour ASB-FRA-EWR-BRU
OO-SFV, de 5de A330-300 van Brussels Airlines is gisteren normaal gezien toegekomen op Brussels Airport. Op 5 juli zal het toestel haar eerste commerciële vlucht maken van Brussel naar Accra, een van de nieuwe bestemmingen van SN.
OO-SFV, de 5de A330-300 van Brussels Airlines is gisteren normaal gezien toegekomen op Brussels Airport. Op 5 juli zal het toestel haar eerste commerciële vlucht maken van Brussel naar Accra, een van de nieuwe bestemmingen van SN.
Handig! Ghana blijkt echt de moeite te zijn, maar via LHR of andere luchthavens was de prijs steeds aanzienlijk vond ik.
Comment