Ik zou gewoon 9W nemen vanuit BRU... Goede service, goed van prijs, propere toestellen, etc...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Wij vliegen altijd 9W naar Toronto, en zelfs in Economy is dat niet te klagen. Zolang je maar niet een free upgrade krijgt want dan is economy maar belabberd.
Zorg wel dat je een plaats links vooraan kiest, want je medereizigers hebben vaak de neiging om toch voor de continental lunch of dinner te kiezen hoewel ze bij hun vluchtboeking indisch voer selecteerden, en dan zit je rechtsachter enkel nog maar met verdoeme pikant voer.
Comment
-
Voila... Net eens onnozel gedaan en m'n vlucht naar en van LAS geupgrade naar business en first...
1.000 USD + 40.000 miles...
Wel wat teveel miles naar m'n goesting maar liever dat dan er aan de check-in geen upgrades (UFC, upgrade for cash) meer beschikbaar zijn... En als er toch beschikbaar zijn dan kan ik deze upgrade annuleren en de UFC nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenZo'n UFC, wat houdt dat juist in? Is dat bv ook mogelijk bij 9W?
In het verleden betaalde ik telkens zo'n 450 à 505 EUR vanuit Brussel (weliswaar maar tot in IAD, zo'n UFC is meestal enkel voor de oversteek, toch bij UA) en zo'n 500 à 600 USD vanuit de USA naar BRU...
Enig nadeel bij zo'n UFC (toch bij UA) is dat je boekingsklasse ongewijzigd blijft...
VB:
Mijn vlucht BRU-IAD-LAS-IAD-BRU is oorspronkelijk geboekt in klasse "L" was een ultralage economy klasse is... Als je een UFC of zelfs met mijlen en co-pay upgrade zal je in NC of NF terecht komen waardoor je mijlen e.d. berekend worden op basis van de originele boekingsklasse. Verder krijg je wel alle voordelen van business of first...
Beter is een operational upgrade (= gratis) maar dat delen ze heden ten dage niet teveel meer uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichtenis de 772 naar IAD al met de nieuwe flat bed configuratie?
Zal er namelijk zondag meevliegen naar de US ( geen nacht vlucht dus geen probleem ) maar de 4de terug vliegen zie ik niet zo zitten want heb de 5de veel gepland dus een klein dutje zou aangenaam zijn
Occasioneel kan er mss wel eens een upgrade tussenzitten maar zit is dan meestal een last minute equipment change...
Persoonlijk vind ik de oude business seats op de UA 772A/ER best wel goed om te slapen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFully agree!
Bij SPG alleen sinds 01-01-11 Gold Gift 1.000 punten, Grand weekends 2.500 en Elite Bonus 1.279, allemaal afgezien van de gewone points.
Vorig jaar in Hochiminh quad points op een 5tal dagen in Sheraton...vrijgevig zijn ze wel!
De voorbije week bij 4 vluchten met LH telkens vriendelijk de vraag of ik een nooduitgang zitje wil en 1 upgrade...'t zijn die kleine dingen die het 'm doen.
Heb jij ooit al points voor een award stay gebruikt of telkens getransfereerd naar mijlen?
En zwijg over die SEN shit want ik ben er door die comments hier volledig voor aan het gaan.
Over SEN: ik kan ook beginnen over het feit dat ze op 01/01 hun awards +10% duurder hebben gemaakt, hun booking classes vs miles hebben herzien en er dus wat fares zijn die nu 125 miles ipv 750 miles geven. Value for money big way down with LH in 2011...All'alba vincerò!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tim7 Bekijk BerichtenEn hoe zijn de plaatsen bevallen?
Is voor volgende week.
Staan nog altijd zo vast als ik het zo bekijk op klm.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Last edited by duckie; 31/01/2011, 15:43.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenAlle 't is geboekt: 24 feb - 2 maart
24 feb: BRU-JFK 9W ( A332) 10u15 - 12u40
2 maart: JFK-BRU 9W (A332) 18u00 - 07u50 (3 maart)
Comment
Comment