Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AR = Aerolineas Argentinas
UX = Air Europa (Spanje)
Dank u!
Ja keuze genoeg inderdaad.
Enkel nog kiezen wat het wordt, heb lichte voorkeur voor zuid afrika nog eens te doen, zij het dan met LH ipv KL als we dat nog kunnen hebben aan die belachelijke prijs van 599€
Niets speciaals, Akbar Al Baker staat bekend om z'n controversiële uitspraken... Vorig jaar heeft hij ook al eens commentaar gehad op Boeing, daarvoor was het op Airbus en de A340 reeks, etc...
Terwijl het klopt dat de Dreamliner erg laat is zou ik het programma toch geen mislukking noemen, Boeing heeft order voor 847 toestellen meer dan het bedrijf ooit binnenhaalde voor nog maar 1 toestel geleverd is...
De laatste jaren heeft geen enkel toestel zijn of haar EIS (Entry Into Service) datum gehaald, niet bij Airbus, niet bij Boeing, niet bij Bombardier, nergens... Airbus zat enkele jaren achter met de A380, Boeing zit achter met de 787, Bombardier zit 3 jaar achter met de C-series en het is nog maar de vraag of Comac en Irkut hun target voor respectievelijk de C919 en de MS-21 halen... En dan zwijg ik nog over de Airbus A350XWB die zoals het naar uitziet ook vertraging zal hebben...
Ben er blij om omdat ik dacht dat alle nieuwe dreamliners two-class config zouden krijgen...en ik hoop dat ze in de A380 wel eens iets speciaals zouden kunnen installeren.
Just a guess of course...ik heb een doel nodig voor m'n miles hé
Ben er blij om omdat ik dacht dat alle nieuwe dreamliners two-class config zouden krijgen...en ik hoop dat ze in de A380 wel eens iets speciaals zouden kunnen installeren.
Just a guess of course...ik heb een doel nodig voor m'n miles hé
De exacte layout van zowel de B788 als de A388 is nog niet bekend dacht ik, maar QR had initiëel wel "wilde" plannen voor hun A388's (bar, lounge, shopping, grote seatpitch in eco, etc...)
De eerste A388 van QR zal pas in 2012 gebouwd worden en zal het serienummer 127 krijgen met registratie A7-AKA
View the latest business news about the world’s top companies, and explore articles on global markets, finance, tech, and the innovations driving us forward.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Lufthansa introduceert internet aan boord van hun long haul vluchten (EU-Noord Amerika. De Airbus A330 is het eerste toestel uitgerust met "Lufthansa Flynet", de A340 en de B747 volgen ook nog...
Flatbeds zijn te appreciëren als je niet groter dan ca 1m90 bent, en niet te breed, ze zijn vrij smal.
Service uiteraard impeccable.
Wat me wel stoorde was dat de inflight entertainment pas op quasi cruise-hoogte werd aangeschakeld, en uitgeschakeld zodra de landing wordt ingezet.
Een nieuw voorlopig rapport over het incident met de A380-842 van Qantas is eind vorige week vrijgegeven. In het rapport staan detailfoto's van de uitgebreide schade die het toestel had ten gevolge van het incident met de RR Trent 972 motor.
Het stuk dat aanleiding was voor het incident, een slecht geboorde pijp voor olietoevoer:
Detailfoto van een deel van de schade aan de vleugel:
Men mag trouwens echt eens een voorbeeld nemen aan de werking van de ATSB in Australië, in tegenstelling tot andere diensten geven ze bijna dagelijks updates omtrent het onderzoek, gebeurt alles heel open en worden er regelmatig gedetailleerde voorlopige verslagen verspreid MET foto's waardoor het ook voor de media makkelijker is om nauwkeuriger te berichten ipv de gewoonlijke speculaties die na zulke incidenten de ronde doen... Chapeau!
Comment