Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Hong Kong Airlines, onderdeel van Hainan Airlines zou de Boeing 747-8i besteld hebben... Een officiële bevestiging is er echter nog niet maar op Boeing's website is het volgende te zien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenBrawlo,
Zou naar Chennai moeten asap, maar ga dat uitstellen naar binnen een 2 a 3 tal weken.
Iemand tips hoe ik toch nog statusmiles van M&M kan krijgen ZONDER met LH te vliegen?
Denk dat ik toch maar voor QR vanaf BRU ga kiezen, ipv met LX naar BOM (moet ik niet zijn maar als ik er dan toch passeer komt dat eigenlijk nog goed uit) en dan naar MAA.
Je kan voor 9W kiezen rechstreeks vanuit BRU:
[KVS Availability Tool 6.1.1/Diamond - Sabre: Availability/FS/US-STD]
Code:BRU Brussels Metro / Brussels National BE = BRU CRL [EBBR] MAA Chennai IN [VOMM] THU 14 Apr 2011 Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability --------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- -------------------------------------------------------- 9W 225 BRU 10:30 MAA 23:30 332 C7 J7 Z7 I7 P4 Y7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenNorthrop Grumman B-2 Spirit
Lockheed F-117 Nighthawk
Wat een fascinerende toestellen zijn me dat toch
Hadden ze allemaal dezelfde functie? Zijnde bommenwerper?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenEen SR71 was een spionage toestel, dit had geen enkele bewapening bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenEen van volgende maatschappijen:
Je kan voor 9W kiezen rechstreeks vanuit BRU:
[KVS Availability Tool 6.1.1/Diamond - Sabre: Availability/FS/US-STD]
Code:BRU Brussels Metro / Brussels National BE = BRU CRL [EBBR] MAA Chennai IN [VOMM] THU 14 Apr 2011 Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability --------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- -------------------------------------------------------- 9W 225 BRU 10:30 MAA 23:30 332 C7 J7 Z7 I7 P4 Y7
Bij 9W krijg ik geen statusmijlen voor m&m hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenBij 9W krijg ik geen statusmijlen voor m&m hé
Maar die krijg je bij QR ook niet...
Lufthansa Private Jet dan maar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDit toestel was ook uitgerust met dit systeem. Alleen ligt in Courchevel je landingssnelheid hoger dan normaal, omdat de baan oploopt. Vandaar dus dat het systeem niet werkte (of eigenlijk wel, maar niet zoals verwacht).Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Dit toestel was ook uitgerust met dit systeem. Alleen ligt in Courchevel je landingssnelheid hoger dan normaal, omdat de baan oploopt. Vandaar dus dat het systeem niet werkte (of eigenlijk wel, maar niet zoals verwacht).
De meest courante praktijk is het meten van de onderdruk in het spruitstuk.
Vanaf een bepaalde, lage waarde gaat het alarm klinken als de wielen niet uit zijn.
Ik denk wel dat dit systeem voor verrassende resultaten kan zorgen
tijdens de nadering naar een vliegveld dat op 6500' ligt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenCorrect...
Maar die krijg je bij QR ook niet...
Lufthansa Private Jet dan maar?
Toch maar LX BRU-ZRH-BOM, dan moet ik daar dit jaar niet meer heen. Tussendoor dan met 9W naar MAA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWat voor een vliegtuig was dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenHet ging trouwens over dit toestel gebouwd in 1963:
Merk: Antonov
Type: AN-12BP
Bouwjaar: 1963
C/N: 402006
Registratie: TN-AGK
Comment
Comment