Na enkele discussies met andere mensen, die allemaal een andere mening hebben, heb ik besloten het hier nog eens na te vragen.
Hoe zit dat nu juist?
- mag je het examen afleggen met een tweezitter ?
- mag je het examen afleggen met een 3-deurs?
Start van de discussie: de dochter van een kennis van mijn moeder, ging haar examen afleggen. Haar moeder wou er bij zijn dus nam vooraan plaats, de examinator achteraan. Het ging om een Golf 5-deurs.
Ze mocht echter het examen niet afleggen, omdat één van de achterste deuren klemde, en dus niet kon geopend worden.
De examinator zei dat het hierdoor onmogelijk was voor hem om tijdig uit te kunnen stappen. Het ging om een redelijk recente regel naar het schijnt.
Maar mij zou het sterk verwonderen...
Dus hoe zit dit juist?
Wie kan hier duidelijkheid over scheppen?
Discuss!
Hoe zit dat nu juist?
- mag je het examen afleggen met een tweezitter ?
- mag je het examen afleggen met een 3-deurs?
Start van de discussie: de dochter van een kennis van mijn moeder, ging haar examen afleggen. Haar moeder wou er bij zijn dus nam vooraan plaats, de examinator achteraan. Het ging om een Golf 5-deurs.
Ze mocht echter het examen niet afleggen, omdat één van de achterste deuren klemde, en dus niet kon geopend worden.
De examinator zei dat het hierdoor onmogelijk was voor hem om tijdig uit te kunnen stappen. Het ging om een redelijk recente regel naar het schijnt.
Maar mij zou het sterk verwonderen...
Dus hoe zit dit juist?
Wie kan hier duidelijkheid over scheppen?
Discuss!

Comment